اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

بصیرت و آگاهی مردم در جریان فتنه 88 سبب رسوایی فتنه‌گران شد

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: در جریان فتنه 88 عده کمی همسو و همراه جریان شدند ولی بصیرت و آگاهی مردم و حضور همیشه در صحنه بسیجیان، فتنه آنها را رسوا کرد.

بصیرت و آگاهی مردم در جریان فتنه 88 سبب رسوایی فتنه‌گران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی؛ مهدی مزگی‌نژاد  با بیان اینکه دشمن هنوز از پای ننشسته و با هجمه‌های فرهنگی قصد مبارزه با اصل اسلام را دارد، اظهار داشت: دشمن همیشه سعی کرده افکار و اندیشه‌های مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان ایران اسلامی را مورد هدف قرار دهد.

وی ادامه داد: با کمال تاسف در فتنه 88 عده کمی همسو و همراه جریان شدند و خساراتی را به ایران اسلامی تحمیل کردند ولی بصیرت و آگاهی مردم، فتنه آنها را رسوا و خاموش کرد.

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در رابطه با حضور بسیجیان در صحنه‌های سیاسی کشور ، افزود: عرصه سیاست با دین ما پیوند خورده است چه بسا که بیشتر فتنه‌هایی که در کشور به راه افتاد نتیجه بدسلیقگی برخی از سیاستمداران در انتخاب مسیر سیاسی خود بود که ورود بسیج در همه میادین و همچنین صحنه‌های سیاسی سبب خنثی‌سازی توطئه‌های منافقان شد.

مزگی‌نژاد تصریح کرد: بسیج نیرویی است که در همه میدان‌ها حضور پیدا می‌کند که یکی از آن وجه سیاسی کشور است که در این زمینه می‌توان به تیم هسته‌ای کشورمان اشاره کرد که به نوعی نیروهای بسیجی آن را هدایت می‌کنند.

وی عملکرد نیروهای بسیج را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: بسیج تشکلی است که حاضر است در برابر همه تهدیدها و چالش‌های نظام مقدس اسلامی ایستادگی کند.

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اذعان داشت: از ویژگی‌های بارز این نهاد مردمی فعالیت‌های گسترده در مسائل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی جامعه به همراه تدابیر صحیح و مدبرانه در برخورد با تمامی تهدیدها و تهاجمات دشمنان است.

مزگی‌نژاد آینده بسیج را بسیار درخشنده و روشن عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی دریای بیکرانی است که بسیج گوهر سرخ آن است و با حضور مخلصانه و بی‌منت بسیجیان در صحنه‌های مختلف کشور می‌توان آینده‌ای بسیار درخشنده و روشن را برای این یادگار با برکت امام راحل ترسیم کرد.

مردم ایران با سلیقه‌های متنوع در اعتقاد به ولایت و تداوم انقلاب متحدند

وی خاطرنشان کرد: به برکت خون مقدس شهدای انقلاب اسلامی و رهنمودهای فرزانه مقام معظم رهبری، توانسته‌ایم پیشرفت‌های زیادی از جمله در حوزه دشمن شناسی داشته باشیم و جوانان امروز ایران اسلامی با چشمانی باز مسیر ولایت را تشخیص می‌دهند.

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه ما در حوزه بسیج شناخت خوبی از دشمنان اسلام بدست آورده‌ایم، افزود: هرچه قدر دشمن بخواهد با فتنه‌انگیزی همانند فتنه 88 قصد دور کردن جوانان از نظام را داشته باشد ملت ما با بصیرت‌افزایی و روشن‌گری‌ها مسیر ولایت را برای همگان روشن می‌سازند.

مزگی‌نژاد وجود تنوع سلیقه را نشان دهنده آزادی بیان و دموکراسی در ایران اسلامی دانست و ادامه داد: وجود تنوع سلیقه در کشور نه تنها سبب تنزل نمی‌شود بلکه نشان از حضور گسترده مردم در تمام مسائل به‌ویژه مسائل سیاسی است.

وی اذعان داشت: مردم با آگاهی و بصیرت در برابر دشمنان ایستادگی کرده و با تمام سلیقه‌ها، همه یک وجه مشترک دارند و آن هم اعتقاد راسخ به ولایت و رهبری و تداوم انقلاب اسلامی است.

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر حداقل بیش از 20 میلیون بسیجی در سطح کشور داریم، متذکر شد: در هیچ کشوری نمی‌توان 20 میلیون نفر را در همه شرایط متحد کرد آن هم در شرایطی که فارغ از گرفتن دستمزد، مزایا و درآمدی از دولت در تمام صحنه‌ها حضور چشمگیر داشته و هدف آرمانی خود و مقام معظم رهبری که همان پیشرفت‌های روز افزودن انقلاب اسلامی است را به نحو احسن بر اساس آموزه‌های دینی انجام دهند.

مزگی‌نژاد  فعالیت‌های بسیج را همسو با شرایط کشور بیان کرد و گفت: بسیج نهادی است که به فرمان حضرت امام راحل برای برخورد و مقابله با تهدیدهای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفت.

وی یادآور شد: بسیج در تمام صحنه‌های حساس کشور بویژه در جنگ تحمیلی نابرابر حضور چشمگیری داشته است که پیروزی شیرین و غیر قابل تصور برای این نظام و انقلاب را رقم زدند.

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: امروز که شگرد دشمنان این نظام برای فروپاشی انقلاب اسلامی از جنگ سخت به جنگ نرم تبدیل شده است نیروی‌های بسیجی در دفاع از میهن عزیزمان سنگ تمام گذاشته‌اند.

مزگی‌نژاد اضافه کرد: بسیجیان با تمام قدرت در برابر تمام تهدیدها و تحریم‌ها به ویژه در عرصه سیاسی و اقتصادی، ترورهای ناجوانمردانه و بسیاری از فتنه انگیزی‌هایی که توسط مزدوران خارجی و عوامل وابسته به دشمنان و دین برگشتگان رخ داد بسیج با ایجاد فضای سازندگی در عرصه‌های مختلف مانند پزشکی، علمی فناوری، طرح‌های اقتصاد مقاومتی و ایجاد فضاهای سایبری وارد شد.

وی نیروهای بسیجی با مهارت‌های ویژه و خاصی در برابر جنگ نرم دشمن قرار گرفته و این دریای بیکران تهدید‌ها و فتنه انگیزی‌ها را به خوبی مهار و مدیریت کردند.

انتهای پیام/22482/س/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول