اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر:

فتنه 88 نتیجه هم‌اندیشی استکبار جهانی با همفکران داخلی بود

حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر اعلام کرد: فتنه سال 88 نتیجه سال‌ها رایزنی و هم اندیشی استکبار جهانی و همفکران داخلی آن بود که ساده اندیشان را به کام خود کشید.

فتنه 88 نتیجه هم‌اندیشی استکبار جهانی با همفکران داخلی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر، در بیانیه حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر به مناسبت سالگرد حماسه 9 دی آمده است: پیوند مردم مسلمان و انقلابی ایران با نظام مقدس جمهوری اسلامی پیوندی اعتقادی، عاطفی و برخاسته از ایمان قلبی است که بر اساس امت و امامت طراحی و سازماندهی شده است، به همین جهت فتنه انگیزی و توطئه با هدف براندازی تحت هر عنوان با آرمان‌های مردمی در تضاد بوده و بر خلاف اکثر جوامع کنونی که اگر دولت‌های آنان مورد تعرض مخالفین داخلی و تهاجم بیرونی قرار گیرند یا هم سو با مخالفین می‌شوند وی ا حد اقل بی تفاوت و تماشاگر خواهند بود و تنها مسئولین کشور و نیروهای مسلح را موظّف به دفاع می‌دانند.

در این بیانیه آمده است: بدنه جامعه و توده مردم مسلمان ایران، نظام اسلامی را متعلق به خود می‌دانند و همانگونه که در ایجاد آن با نیّت جلب رضایت خداوند و اعتقاد به معاد و پیروی از امام عصر ( عج ) و ولایت فقیه و با الهام از قیام عاشورای حسینی وارد معرکه شده و جان فشانی کردند، برای بقاء و استمرار آن نیز با همان انگیزه باتمام وجود می‌کوشند و این تلاش و رابطه قلبی به یاری خداوند، همیشگی ونا گسستنی است.

در بیانیه حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر به مناسبت حماسه 9 دی آمده است: ایستادگی در هشت سال دفاع مقدس، بی اعتنایی به شانتاژها، تحریم‌ها  و تهدیدات بیگانه با چاشنی تهاجم فرهنگی مؤید این مدعاست. این بیانیه می‌افزاید: تضعیف مبانی عقیدتی و فرهنگی و اهانت به مقدسات که نمونه بی نظیر آن به صورت خیابانی با تحریک سران فتنه و همراهی استکبار و صهیونیسم در عاشورای 88 به وقوع پیوست تلاش مذبوحانه دشمن سیلی خورده است.

در این بیانیه آمده است: فتنه سال 88 نتیجه سال‌ها رای زأنی و هم اندیشی استکبار جهانی و همفکران داخلی آن بود که ساده اندیشان را به کام خود کشید ولی کسانی که دلشان به علوم الهی و نور ایمان روشن بود استقامت کرده و در مقابل آن حماسه نهم دی آفریدند تا از مصادیق بخش دوم فرمایش رسول خدا (ص) باشند که فرمود: «ستکون فتن یصبح الرل فیها مؤمنأ ویمسی کافرأ الا من احیاه ا. . . بالعلم، فتنه‌هایی خواهد آمد که شخص در صبح مؤمن و در شب کافر می‌شود جز آنکه خداوند او را به وسیله علم و بصیرت زنده نگهدارد » 

این بیانیه می‌افزاید: ملت آزاده و بیدار ایران اسلامی آنگاه که بوی توطئه براندازی را استشمام و خیانت فتنه گران را مشاهده کرد و مجاهدت‌های امام راحل (ره ) و خونبهای شهدا را در خطر دید با تمام قوا قیام کرد و حماسه جاوید و ماندگار نهم دی را خلق کرد تا با افزودن برگ افتخار دیگری بر تاریخ مبارزات خود، بینی مستکبران متجاوز را به خاک مذلّت بمالد.

در این بیانیه آمده است: اکنون با گذشت چهار سال از آن حرکت زیبا و خود جوش و فرو نشستن غبار فتنه و روشن شدن فضای صف آرایی سال 88  وقت آن رسیده است که با وجود شعار خط امامی و مردمی دادن، مایه دلگرمی توطئه گران و فتنه جویان و استکبار و شیوخ مرتجع منطقه بوده‌اند و تاکنون تکلیف خود را روشن نکرده و کماکان با محکوم کردن طرفین و تطهیر حامیان آمریکا و سربازان صهیونیسم و فضاسازی برای برگرداندن این مهره‌های سوخته به مسند قدرت خود را نزد عقلا بی‌اعتبار کرده و مبارزات تاریخی خود را زیر سؤال برده‌اند  فرصت را از دست ندهند و در گرامیداشت روز نهم دی ماه امسال به صفوف فشرده مردم به پیوندند و بدانند که آغوش حزب الله به روی توّابین باز است.

انتهای پیام/66006/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول