اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله حیدری:

امواج خروشان مردم در 9 دی عامل نابودی فتنه 88 بود

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خروش یکباره مردم در 9 دی عامل نابودی فتنه 88 بوده است.

امواج خروشان مردم در 9 دی عامل نابودی فتنه 88 بود

آیت‌الله محسن حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز با اشاره به بروز فتنه 88 و حماسه آفرینی مردم کشورمان در مقابل فتنه انگیزان اظهار کرد: فتنه خانه برانداز بوده و انسان را به اهداف پلید سوق می‌دهد.

وی در آستانه فرارسیدن نهم دی ماه روز بصیرت ملت هوشیار ایران ابراز داشت: بعضی دشمنان قسم خورده در روز 9 دی ماه حرمت امام حسین (ع) را شکسته و آن را به زیر پا گذاشتند ولی این حضرت سیدالشهدا بود که خود به داد انقلاب اسلامی و مردم ایران رسید و آن را برای چندمین بار بیمه کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: خروش یکباره مردم در 9 دی عامل نابودی فتنه 88 بوده و با رخداد این حماسه تاریخی عوامل فتنه 88 به زباله‌دان تاریخ پیوستند.

وی همچنین عنوان کرد: در تاریخ ثبت شد که ملت ایران با داشتن رهبری فقیه مانند حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که سکاندار انقلاب اسلامی پس امام خمینی(ره) است در برابر هیچ طوفانی سر تعظیم فرود نخواهد آورد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در مورد شخصیت حضرت سیدالشهداء ادامه داد: امام حسین(ع) کسی بود که جان خود را در راه اسلام داد تا مردم را از جاهلیت نجات دهد.

وی بیان کرد: قیام سیدالشهدا برای نشان دادن چهره واقعی بنی‌امیه بود زیرا آنان قصد داشتند اسلام را بنا به خواسته‌های خود نشان دهند و امام حسین(ع) در مقابل این فتنه‌گری‌ها قد علم کرد و رسوایشان کرد.

انتهای پیام/72001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول