اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 9 دی صورت می‌گیرد

برگزاری همایش بصیرت به‌مناسبت حماسه 9 دی در کتابخانه 13 آبان

مدیر کتابخانه 13 آبان از برگزاری همایش بصیرت که همزمان با 9 دی برگزار می‌شود، خبر داد.

برگزاری همایش بصیرت به‌مناسبت حماسه 9 دی در کتابخانه 13 آبان

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، جهانگیر رهبری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری همایش بصیرت به‌مناسبت حماسه 9 دی در کتابخانه 13 آبان خبر داد و گفت: همایش بصیرت به مناسبت حماسه 9 دی‌ماه به همت کتابخانه 13 آبان و با مشارکت شهرداری ناحیه 3 منطقه 20 و بسیج حوزه 370 شفاعت برگزار می‌شود.

مدیر کتابخانه 13 آبان با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح اظهار داشت: برگزاری سخنرانی مذهبی، توزیع بروشور، پخش کلیپ مرتبط با وقایع 9 دی ماه سال 88 و برگزاری مسابقه از اقدامات اجرایی این طرح است.

وی در ارتباط با اهداف برگزاری این همایش ذکر کرد: همایش بزرگ بصیرت به‌منظور یادآوری وقایع و رویدادهای فتنه سال 88، عاشورای سال 88 و حماسه ملی مردم ایران در اعتراض به وقایع سال 88 برگزار می‌شود.

رهبری با اشاره به مبحث برگزاری این همایش تصریح کرد: شناخت فتنه و اثرات مخرب آن در جامعه اسلامی و ارزش های والای بصیرت و ارج نهادن به این روز و عهد و پیمان با ولایت و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و روز بصیرت از مباحثی است که در این همایش مطرح خواهد شد.

مدیر کتابخانه 13 آبان با توجه به این همایش عنوان کرد: همایش بصیرت همزمان با 9 دی ماه در کتابخانه 13 آبان واقع در شهرری، شهرک 13 آبان، خیابان شهید مولایی جنوبی، کوچه شهید عطری، پلاک 4 از ساعت 9 تا 11 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2462/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول