اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

بازدید ابرقویی‌نژاد از تمرینات تیم فوتبال گیتی‌پسند

در تمرین امروز تیم فوتبال گیتی پسند، مدیرعامل گروه صنایع گیتی پسند و رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان از تمرینات تیم گیتی‌پسند بازدید کردند.

بازدید ابرقویی‌نژاد از تمرینات تیم فوتبال گیتی‌پسند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در تمرین امروز شنبه تیم فوتبال گیتی پسند، مصطفی وعیدی، مدیرعامل گروه صنایع گیتی‌پسند و علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد، رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان به همراه علی طاهری مدیرعامل باشگاه از نزدیک نظاره‌گر این تمرینات بودند.

در این بازدید علی طاهری، مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند در گزارشی به چگونگی تشکیل تیم و صعود این تیم از لیگ‌های دسته سوم و دسته دوم اشاره کرد که مورد توجه حاضران قرار گرفت.

علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد، رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان با تقدیر از حمایت‌های گروه صنایع گیتی‌پسند از فوتبال این استان و تشکیل تیمی قدرتمند در لیگ دسته اول، اظهار داشت: امیدوارم امسال نیز همچون سال گذشته تیم گیتی‌پسند بتواند سربلند بیرون بیاید و سومین تیم اصفهانی حاضر در لیگ برتر فوتبال لقب بگیرد.

وی ادامه داد: در این راه باید حمایت‌های لازم به عمل آید، هیئت فوتبال استان به نوبه خود و تا جایی که به آن مربوط می‌باشد حمایت لازم را انجام می‌دهد تا این تیم بتواند به سیر صعودی خود تا رسیدن به لیگ برتر فوتبال ادامه دهد.

در ادامه مصطفی وعیدی، مدیرعامل گروه صنایع گیتی‌پسند به همت جهادگونه بچه‌های جبهه و جنگ در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در آن هشت سال به جهانیان ثابت کردیم با دست خالی می‌توانیم حرف اول را در منطقه و دنیا در زمینه دفاعی بزنیم، سپس نوبت به اقتصاد رسید، گروه صنایع گیتی پسند با هدف برتر بودن در ایران و منطقه تأسیس شد و توانست ثابت کند با همان روحیه می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

مدیرعامل گروه صنایع گیتی‌پسند به ورود این مجموعه به عرصه ورزش اشاره کرد و ابراز داشت: با همین روحیه و انگیزه وارد فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی شدیم و ثابت کردیم این مجموعه نه تنها در داخل که فراتر از مرزها نیز می‌تواند حرف‌های جدیدی برای گفتن داشته باشد.

وی با تقدیر از زحمات مدیران و کارکنان باشگاه گیتی‌پسند، اذعان داشت: این مجموعه با پشتیبانی قوی که از تیم‌های ورزشی دارند موفق شدند کار را برای موفقیت تیم‌های باشگاه آسان‌تر کنند، از زحمات تیم فوتبال باشگاه نیز تقدیر به عمل می‌آورم که تا به اینجای کار موفق شده‌اند نماینده شایسته‌ای برای فوتبال اصفهان باشند.

انتهای پیام/63020/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول