اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان قم:

دشمنان در فتنه 88 به دنبال از هم پاشیدن شیرازه نظام بودند

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) گفت: تمام تلاش دشمنان در فتنه 88 برای از بین بردن ولایت فقیه بود چون می‌دانستند که تنها او می‌تواند شیرازه نظام را حفظ کند.

دشمنان در فتنه 88 به دنبال از هم پاشیدن شیرازه نظام بودند

مهدی مهدوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران را بر پایه نهضت عاشورا عنوان کرد و گفت: در حماسه 9 دی خارج از کشور تلاش‌های زیادی علیه این انقلاب شد اما نتوانستند نتیجه‌ای بگیرند چون خون‌های حسینی در رگ‌های این مردم جاری و ساری است.

وی اظهار داشت: در فتنه سال 88 دشمنان ما امید داشتند که از انتخابات به عنوان بستری برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده کنند و متاسفانه عده‌ای نیز در داخل فریب آنها را خورده و به عنوان مهره‌های آنها در فتنه ایفای نقش کردند.

وی افزود: اما مردم ولایتمدار، بصیر و انقلابی ایران اسلامی که انقلابشان نشات گرفته از اسلام ناب بود با تاسی به نهضت بزرگ عاشورا در فتنه 88 بصیرت خود را به نمایش گذاشتند.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) خاطرنشان کرد: مردم با تبعیت از خط امامت و ولایت در برابر دشمنان داخلی و خارجی محکم ایستادند که این ایستادگی تداوم داشت تا در حماسه 9 دی تجلی پیدا کرد و توانستند به زیباترین شکل از انقلاب خود پاسداری کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان تمام تلاششان برای از بین بردن ولایت فقیه بود چون می‌دانستند که پرچمدار و سکان‌دار این انقلاب مقام معظم رهبری است و اوست که می‌تواند شیرازه نظام را حفظ کند.

مهدوی‌نژاد یادآور شد: تمسک به ولایت می‌تواند انسجام‌بخشی نظام را بیشتر و دشمنان را مایوس کند و با حرکت در مسیر ولایت بیشترین ضرر را دشمنان نظام می‌بینند.

وی در پایان مسئولان را جدای از مردم ندانست و گفت: مسئولان به عنوان خادمان این مردم گاه همپای مردم و گاه عقب‌تر از مردم حرکت می‌کنند و در هیچ صحنه‌ای مسئولان جلوتر از مردم نبوده‌اند،‌ نمونه بارز آن حماسه 9 دی است که فتنه 88 را خنثی کرد.

انتهای پیام/78002/صا20/آ3004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول