اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه خواستار شد

افتتاح شعبه صرافی بانک توسعه صادرات در کرمانشاه

استاندار کرمانشاه در سومین جلسه ستاد توسعه اقتصادی استان خواستار افتتاح یک شعبه صرافی بانک توسعه صادرات ایران در کرمانشاه یا قصرشیرین شد.

افتتاح شعبه صرافی بانک توسعه صادرات در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابراهیم رضایی‌بابادی عصر امروز در سومین جلسه ستاد توسعه اقتصادی استان کرمانشاه اظهار داشت: بانک‌ها باید بخش‌نامه بانک مرکزی را اجرا و نسبت به پشتیبانی بانک مرکزی اطلاع کسب کنند و در این مورد به‌صورت شفاف به صادرکنندگان اطلاع‌رسانی انجام بدهند.

رضایی‌بابادی تصریح کرد: براساس توضیحات نماینده بانک توسعه صادرات، مشکلی برای گشایش ال.سی 30 درصدی مستقیم در چند کشور وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه مشکل کارگزاری بانک‌ها را از طریق رئیس بانک مرکزی پی‌گیری می‌کنم، گفت: دولت خود را برای بدترین شرایط آماده کرده و نباید بر مبنای بهتر شدن اوضاع برنامه‌ریزی کرد.

استاندار کرمانشاه عراق را اصلی‌ترین معبر برای صادرات عنوان کرد و افزود: سال آینده عراق 140 میلیارد دلار بودجه دارد که باید از بحث بازسازی عراق 40 درصد سهم داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال حدود 6.5 میلیارد دلار درآمد از طریق عراق کسب شده و برای افزایش این میزان باید مسئولان جدیت به‌خرج بدهند و اگر اقدام کارشناسی صورت نگیرد، از سوءمدیریت است.

استاندار کرمانشاه تغییر نگرش مسئولان بانک‌ها را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: باید کمک کنیم مشکلات موجود حل شود و افزایش صادرات و تولید و بهبود اوضاع اقتصادی صورت بگیرد.

رضایی‌بابادی در این جلسه خواستار افتتاح یک شعبه صرافی بانک توسعه صادرات ایران در کرمانشاه یا قصرشیرین برای تسهیل روند صادرات شد.

انتهای پیام/2700/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول