اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بابل در مجلس د‌ر گفت‌و‌گو با فارس:

‌بازخوانی فتنه 88 نظام را از گزند دشمنان مصون نگه می‌دارد/9 دی ایران بیمه شد

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ‌بازخوانی فتنه 88 نظام را از گزند دشمنان مصون نگه می‌دارد، گفت: حماسه 9 دی بسیاری از معادلات بین‌المللی را به نفع ایران خاتمه داد.

‌بازخوانی فتنه 88 نظام را از گزند دشمنان مصون نگه می‌دارد/9 دی ایران بیمه شد

حسین نیاز‌آذری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری درباره حماسه 9 دی مردم کشور افزود: 9 دی حرکت انقلابی مردم ایران اسلامی در راستای حمایت از عمود خیمه انقلاب اسلامی همان ولایت فقیه بود که تمام نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب کرد.

وی تصریح کرد: حضور خودجوش مردم در خیابان‌ها برای بازخوانی و تثبیت ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران بود که این حرکت نظام اسلامی ایران را بیمه کرد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حرکت خودجوش مردم در 9 دی بسیاری از نگاه‌های نامناسبی که در بیرون از انقلاب وجود داشت را اصلاح کرد و به کج‌اندیشان درباره انقلاب اسلامی ایران ثابت کرد که مردم برای حفظ و حراست از انقلاب و رهبر انقلاب از جان خویش مایه می‌گذارند.

نیاز آذری در ادامه بیان داشت: مردم در 9دی ضمن محکوم کردن فتنه نشان دادند که همواره پایبند به جایگاه ولایت هستند و با حضور خویش در خیابان‌ها بار دیگر با رهبر انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

نماینده مردم بابل با اشاره به بصیریت سیاسی مردم ایران بیان داشت: مسیر حمایت مردم ایران از ولایت فقیه در 9 دی تبلوری دیگر یافت و مردم در 9 دی اعلام کردند که تفکر بسیجی حمایت از ولایت فقیه تنها متعلق به قشر خاصی نیست و همه مردم ایران برای حفظ ولایت فقیه بسیجی‌وار تلاش می‌کنند.

این مسئول در ادامه با اشاره به برخی مسائلی که در زمان مذاکرات توسط برخی ایادی غربی مطرح می‌شود، بیان داشت: حضور 9 دی مردم در خیابان‌ها پاسخ دندان‌شکنی به این گفته‌های دشمن است که مردم برای حفظ نظام سر از پا نمی‌شناسند.

وی در‌باره تاثیر حماسه 9 دی در عرصه بین‌المللی گفت: 9 دی بسیاری از معادلات بین‌المللی را به نفع ما خاتمه داد و ما باید تلاش کنیم این وحدت ملی که در کشور ایجاد شد را حفظ کنیم.

این مسئول در پایان گفت: انقلاب اسلامی ایران در مسیر آرمان‌های که امام خمینی تعریف کرد در حرکت است و 9 دی جان تازه‌ای به انقلاب وارد شد تا در مسیری که برای نظام تعریف شد به پیش برود.

انتهای پیام/86004/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول