اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون اجرایی دانشگاه آزاد

پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد مهدیشهر تجلیل شدند

در پنجمین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد مهدیشهر تجلیل به عمل آمد.

پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد مهدیشهر تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر، پنجمین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با حضور فریدون رهنمای‎رودپشتی، معاون اجرایی و رئیس دفاتر حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، نماینده تام‎الاختیار ریاست دانشگاه در منطقه 10، دبیر هیئت امنا، رؤسای واحدهای دانشگاهی، معاونان پژوهشی واحدها، اساتید، پژوهشگران برتر در شش حوزه علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی، هنر و معماری و پزشکی و دامپزشکی و جمع کثیری از دانشجویان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برگزار شد.

در پایان جشنواره از پژوهشگران برتر واحدهای دانشگاهی استان سمنان تجلیل به عمل آمد که حوزه فنی و مهندسی از عبدالله جعفری‎چاشمی و در حوزه هنر و معماری هادی محمودی‎نژاد از اساتید واحد مهدیشهر به جایگاه ویژه دعوت و مورد تجلیل و تشویق قرار گرفتند.

انتهای پیام/2249/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول