اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور امور فرهنگی اداره‌کل اتباع خارجی خراسان رضوی:

مدیران شهرستان‌ها نسبت به عواقب ازدواج زنان با اتباع خارجی هشدار دهند

مشاور امور فرهنگی اداره‌کل اتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: مسئولان مختلف در شهرستان‌ها اعم از دهیاران و بخشدارها در خصوص اثرات سوء ازدواج‌ زنان با اتباع خارجی به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

مدیران شهرستان‌ها نسبت به عواقب ازدواج زنان با اتباع خارجی هشدار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام سیدجابر هاشمی ظهر امروز در همایش پیشگیری از ازدواج‌های غیرقانونی اتباع خارجی با بانوان ایرانی که در فرهنگسرای سیمرغ این شهر برگزار شد، اظهار کرد: ازدواج دختران ایرانی با اتباع بیگانه در اثر ناآگاهی و بی‌توجهی به امر ازدواج رخ می‌دهد.

وی اضافه کرد: دهیاران و بخشداری‌ها باید در خصوص اثرات سوء این ازدواج‌ها به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

مشاور امور فرهنگی اداره‌کل اتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان رضوی با اشاره به حدیث ثقلین تصریح کرد: تمسک به قرآن و ارتباط معنوی با امامان معصوم سبب می‌شود تا ما به اهمیت ازدواج در زندگی پی ببریم.

هاشمی با اشاره به اهمیت امر ازدواج تأکید کرد: ازدواج جزو فرهنگ و اعتقادات ماست و همه موظفیم زمینه ازدواج مطلوب را در جامعه فراهم کنیم.

وی با اشاره به فرموده رسول اکرم (ص) که در اسلام هیچ بنایی مستحکم‌تر و با ارزش‌تر از مسئله ازدواج نیست، تصریح کرد: بهترین و باارزش‌ترین انسان‌ها کسانی هستند که واسطه خیر شوند و کانون گرم زندگی را به‌ وجود آورند.

مشاور امور فرهنگی اداره‌کل اتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ایجاد خانواده گرم و با محبت معضلات جامعه را کم می‌کند اما اگر کانون زندگی‌ مستحکم نباشد و مهر و مودت بین افراد وجود نداشته باشد مراجعه افراد به دادگاه، دادگستری و زندان زیاد می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه یک ازدواج ناموفق بزرگ‌ترین خسارت را به کشور وارد می‌کند، اظهار کرد: باید به این امر که انسان‌ها در شرایط خاصی تن به ازدواج می‌دهند اهمیت داد تا کشور و افراد در سعادت و آرامش باشند.

مشاور امور فرهنگی اداره‌کل اتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: یکی از معضلات مهمی که امروزه گریبانگیر کشور در راه توسعه و پیشرفت بوده ازدواج زنان با اتباع خارجی در کشور است.

انتهای پیام/2202/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول