اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه حزب مؤتلفه اسلامی به مناسبت 9دی

9 دی سالروز پیوند عاشورایی امام و امت است

در بیانیه حزب مؤتلفه اسلامی خراسان جنوبی به مناسبت 9 دی آمده است حماسه 9 دی، تجدید پیمان ملت ایران با ولایت فقیه و نفی سلطه و حمایت بیگانگان از فتنه‌گران، دفاع عاشقانه از انقلاب و اصول دینی و مقدسات مذهبی است.

9 دی سالروز پیوند عاشورایی امام و امت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در بیانیه‌ حزب مؤتلفه اسلامی خراسان جنوبی به مناسبت 9 دی آمده است: یوم‌الله 9 دی سال 88، نماد قدرت و پاداش بصیرت و ولایتمداری ملت ایران اسلامی است که از دلبستگی عمیق آنان به اسلام، عاشورا، انقلاب، نظام و رهبری برخاسته است؛ حماسه‌ای که با ظرفیت آگاهی‌بخشی و بصیرت آفرینی خود، منشور هدایت و منشاء بیداری نسل‌های آینده این مرز و بوم برای عبور از گذرگاه‌های حساس، پیچیده و دشوار تاریخی قرار خواهد گرفت.

این حماسه عظیم که با حضور اقیانوس بیکران ملت در پهنه ایران اسلامی و ابراز انزجار انقلابی و ملی از هتک حرمت مقدسات و ارزش‌ها در روز عاشورا تبلور یافت، این حقیقت را فریاد زد که پشتیبانی از ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی عامل نجات کشور بوده و از هرگونه آسیب به مملکت جلوگیری می‌کند حال، حزب موتلفه اسلامی خراسان جنوبی همگام با آحاد ملت قهرمان ایران اسلامی در آستانه این حماسه بزرگ ذکر نکاتی را ضروری می‌داند.

1 - تاریخ محل عبرت‌آموزی است و لازم است همگان از وقایع تلخ سال 88 درس عبرت گرفته تا دیگر شاهد تکرار وقایع اینچنینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نباشیم که دستگاه‌های امنیتی و قضایی از یک سو در پیشگیری و دستگاه‌های رسانه‌ای و فرهنگی از دیگر سو در بصیرت‌افزایی، رسالت سنگینی را بر عهده دارند.

نقش نخبگان و دانشگاهیان در این میانه بسیار حائز اهمیت است. در مواقع حساس و محیط غبار آلود فتنه، نخبگان باید به رسالت تاریخی خویش واقف بوده و به آن عمل کنند و همچنین تمامی تشکل‌های سیاسی با تاسی به قانون اساسی و عقلانیت در راستای تبیین و روشنگری آحاد امت اسلامی اقدام کنند.

2- ولایت مطلقه فقیه، بیت‌الغزل نظام مقدس ماست و حراست و حمایت از آن  فریضه‌ای است الهی. دشمنان داخلی و خارجی از سلطنت‌طلب گرفته تا بهایی، از مارکسیست گرفته تا منافق، از شیطان‌پرستان تا هرزه‌های دنیای غرب، همه و همه در دشمنی با این اصل کلیدی به اجماع رسیده و نیک می‌دانند مانع بزرگ تحقق اعمال شیطانیشان در این کشور چیست و کجاست. بدین وسیله همگان را به التزام عملی به فرامین حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای فرا می‌‌خوانیم.

3- با عنایت به فضای سیاسی جدید کشور پس از انتخابات 92 و طرح شعار اعتدال از جانب دولت محترم انتظار دارد که با نصب‌العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری زمینه هرگونه سوء استفاده برخی از عناصر پشت صحنه فتنه را در مقطع حساس کنونی برای طرح مجدد شعارهای ساختارشکنانه از بین برده، و با اقتدار از مواضع اصولی نظام مقدس جمهوری اسلامی در مذاکرات 1+5 دفاع نماید. و به ابرقدرت‌های استکباری بویژه آمریکای جنایتکار هشدار داده که با درس گرفتن از پیام حماسه 9 دی از هرگونه زیاده‌خواهی در مسیر مذاکرات خودداری کند.

  انتهای پیام/69008/ع/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول