اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در همدان:

بیداری رهبری و دینمداری مردم عامل خلق حماسه 9 دی بود

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه 9 دی یکی از عبرت‌های بزرگ روزگار است، گفت: بیداری رهبر از یک سو و دین‌مداری مردم از سوی دیگر باعث خنثی شدن فتنه 88 شد.

بیداری رهبری و دینمداری مردم عامل خلق حماسه 9 دی بود

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به کمین دشمنان علیه ایران اسلامی افزود: تمام کشورهای فاقد مذهب رسمی شیعه، با نمودهای مختلف با نظام جمهوری اسلامی ایران در حال جنگ هستند.

وی با بیان اینکه ایران با تقدیم شهیدان بسیاری انقلاب را به پیروزی رسانده گفت: باید در حفظ و حراست آن بسیار هوشمند و هوشیار بود.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به اهمیت روز 9 دی بیان داشت: اگر مردم در این روز با شعار لبیک یا حسین(ع) به میدان نمی‌آمدند نتیجه اکنون چیز دیگری بود.

وی با بیان اینکه فتنه‌گران برای کودتا و برچیدن نظام جمهوری اسلامی آمده بودند، تأکید کرد: دشمنان ایران از جمله آمریکا، اسرائیل و برخی از کشورهای اروپایی حامی و پشتیبان فتنه‌گران بودند و سفارتخانه‌های آنان با فتنه‌گران همراهی می‌کردند.

محمدی در ادامه سخنانش ابراز داشت:‌ بیداری رهبر از یک سو و دین‌مداری مردم از سوی دیگر باعث خنثی شدن فتنه 88 شد.

وی تأکید کرد: فتنه تمام‌شدنی نیست و همیشه وجود دارد بنابراین باید در برابر فتنه‌ها بسیار آگاه و هوشیار بوده و عاقلانه برخورد کرد.

امام جمعه همدان تصریح کرد: مردم با تبعیت از ولایت تمام فتنه‌های دشمن را خنثی کرده و توطئه آنان را محکوم به شکست کردند.

وی با بیان اینکه 9 دی یکی از عبرت‌های بزرگ روزگار است، بیان داشت:‌ همانگونه که روز عاشورا و 22 بهمن یوم‌الله است و باید برای همیشه در خاطره‌ها زنده بماند روز 9 دی ماه نیز باید زنده نگه‌ داشته شود.

محمدی با بیان اینکه خطر فتنه سال 88 از هشت سال دفاع مقدس و جنگ سخت‌تر و خطرناک‌تر بود، افزود: خنثی کردن یک توطئه بسیار سهمگین و خطرناک موضوعی است که باید در تاریخ ثبت شود.

وی در پایان با بیان اینکه باید مردم را نسبت به اتفاقات سال 88 آگاه کرد تا اهمیت روز 9 دی روشن شده و در بستر تاریخ زنده بماند، خاطرنشان کرد: گرامیداشت و برگزاری باشکوه 9 دی، روز بصیرت مردم یک وظیفه همگانی است.

انتهای پیام/89006/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول