اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم سولن بهشت هیرکان:

جای خالی بازیکنان بومی در بسکتبال گرگان دیده می‎شود

سرمربی تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان گفت: جای خالی بازیکنان بومی در سوپرلیگ دیده می‎شود.

جای خالی بازیکنان بومی در بسکتبال گرگان دیده می‎شود

محمد ایزدپناه امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: جای خالی بازیکنان بومی در سوپرلیگ دیده می‎شود و این به خاطر تیم سوپرلیگی بسکتبال گرگان نیست بلکه بسکتبال گرگان وضعیت مناسبی ندارد.

وی ادامه داد: به نظر من هر کسی که در بسکتبال گرگان فعالیت می‎کند باید شرایطی را فراهم کند که بازیکن بومی بسیار خوب تربیت شود تا بسکتبال گرگان در چهار سال آینده به لحاظ داشتن بازیکن بومی غنی شود.

سرمربی تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان خاطرنشان کرد: ای کاش دوستان اجازه می‎دادند تا کامیار صادق‎زاده در ترکیب تیم سولن بهشت هیرکان قرار می‎گرفت تا این تیم بومی بهتر به کار خود ادامه دهد.

ایزدپناه افزود: به هر حال این بازیکن شاگرد من در آکادمی بود و توقع داشتیم در ترکیب این تیم قرار می‎گرفت تا این تفکر که بتوانیم چندین بازیکن بومی در بسکتبال را به جامعه بسکتبال گرگان معرفی کنیم بهتر محقق شود.

وی تاکید کرد: کامیار پزشکپور در بازی گذشته در دقایق ابتدایی که به بازی آمد یک شوت سه امتیازی زد که به هیچ عنوان شانسی نبود، این بازیکن در تبریز هم که تمرین می‎کردیم بر روی حلقه غریبه سه دور ده‎تایی پرتاب‎های سه امتیازی بی‎نقضی را انجام می‎داد.

ایزدپناه متذکر شد: من امیدوارم بتوانیم این بازیکن و بازیکنان دیگر بومی بتوانند خودشان را به بسکتبال گرگان ثابت کنند و تمام مربی‎ها بتوانند به عنوان یک شوت‌زن خوب از وی استفاده کنند.

سرمربی تیم سولن بهشت هیرکان در ادامه در خصوص دعوت شدن این بازیکن در تیم ملی جوانان بسکتبال ایران تصریح کرد: این بازیکن در تیم ملی جوانان بود و چون در تیم ملی نوجوانان شاخص بود به صورت طبیعی به تیم ملی جوانان راه پیدا کرد.

ایزدپناه تاکید کرد: کامیار صادق‎زاده اگر در سولن بهشت هیرکان بود به جای سه یا پنج دقیقه می‎توانست 25 دقیقه بازی کند و اینکه منتظر شود هر سه بازی پنج یا هفت دقیقه بازی به او برسد با 25 دقیقه خیلی تفاوت دارد.

وی افزود: من قصد مقایسه کردن ندارم اما باید ببینیم اصل ورزش چه می‎گوید و اصل ورزش می‎گوید کامیار صادق‎زاده در دسته یک بازی می‎کرد و در اینجا توان خودش را محک می‎زد و توانش را افزایش می‎داد تا در سال‎های آینده با اقتدار در سوپرلیگ بازی کند.

ایزدپناه در پایان ابراز داشت: این نظر به دلیل حضورم در سولن بهشت هیرکان نیست؛ درست این بود که صادق‎زاده ابتدا در دسته یک خودش را پرورش می‎داد و با آمادگی در سوپرلیگ حاضر می‎شد.

انتهای پیام/83004/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول