اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهه فجر امسال صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 13 طرح کشاورزی در لامرد

مدیر جهاد کشاورزی لامرد از بهره‌برداری 13 طرح کشاورزی در دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد.

بهره‌برداری از 13 طرح کشاورزی در لامرد

احمد هوشیار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد اظهار داشت: همزمان با آغاز دهه فجر سال جاری 13 طرح که با صدور مجوز و نظارت جهاد کشاورزی لامرد اجرا شده است به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته در کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان لامرد و استقبال خوب سرمایه‌گذاران شاهد اجرای طرح‌های کشاورزی بسیاری در زمینه‌های مرغداری، دامداری و صنایع تبدیلی بوده‌ایم.

مدیر جهاد کشاورزی لامرد با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود عمده این طرح‌ها در دهه فجر به بهره‌برداری برسد و تولیدات دامداری و کشاورزی لامرد به صورت چشم‌گیری افزایش یابد گفت: با بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته توسط این مدیریت 13 طرح با مجموع اعتبار 75 هزار و 470 میلیون ریال آماده بهره‌برداری شده که علاوه بر افزایش تولید گوشت سفید، گوشت قرمز، تولیدات گلخانه‌ای و دیگر محصولات کشاورزی باعث اشتغال‌زایی بخشی از نیروهای جویای کار و فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی در این طرح‌ها شده است.

هوشیار ادامه داد: طرح‌های مرغداری گوشتی، خوراک دام و طیور، پرورش کبک، بره پرواری، گلخانه سبزی و صیفی، فرآوری آلوئه‌ورا، قنات و کارگاه تولید کود آلی از جمله طرح‌هایی است که مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح‌ها 55 هزار و 20 میلیون ریال تسهیلات از محل کارگروه توسعه کشاورزی و دیگر منابع بانکی در اختیار متقاضیان قرار گرفته است که پیش‌بینی می‌شود علاوه بر این طرح‌ها با توجه به زمان باقی مانده چند طرح کشاورزی دیگر نیز آماده بهره‌برداری و افتتاح شود.

انتهای پیام/2448/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول