اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

نهم دی روز میثاق با ولایت است

نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه نهم دی 88 در حمایت از ولایت از سوی مردم خلق شد و این روز، روز میثاق با ولایت است.

نهم دی روز میثاق با ولایت است

حجت‌الاسلام والمسملین سید محمود نبویان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی طی بیش از 3 دهه که از پیروزی آن می‌گذرد، فراز و نشیب‌های بسیاری دیده و دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی شبانه‌روز برای ضربه زدن به ایران توطئه می‌کنند.

وی تصریح کرد: این توطئه‌ها با حجم بسیار زیادی انجام می‌شود و هر یک از آنها توانایی سقوط یک حکومت را داشته است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در پاسخ به این پرسش که چه عواملی موجب خنثی شدن توطئه دشمنان اسلام و انقلاب و عوامل مزدور آنها در داخل کشور شده است، گفت: موفقیت و سربلندی ایران اسلامی چند عامل دارد که مهمترین آن بهره‌مندی از رهبری با درایت، بصیرت، دوراندیش، مدبر و فهیم است و به طور قطع نظامی که از چنین رهبری برخوردار است، هرگز به بن‌بست نمی‌رسد.

نبویان ادامه داد: عامل بعدی حضور آگاهانه مردم در حمایت از نظام و رهبری است و هرگاه مردم ما احساس کردند که حضورشان در صحنه لازم و ضروری است، با ایثار و فداکاری مثال‌زدنی در میدان حاضر شده و به دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب و ولایت پرداختند.

*مردم با حضور آگاهانه در صحنه فتنه 88 را خاموش کردند

وی با اشاره به فتنه بزرگ 88 گفت: به عنوان نمونه در فتنه 88 عده‌ای با هدایت و حمایت کشورهای استکباری و سرویس‌های جاسوسی غربی که اسناد آن منتشر شده و حتی خودشان هم اعتراف کرده‌اند، برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد عمل شده و چند ماه کشور را به آشوب و اغتشاش کشاندند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در خانه ملت افزود: مردم ما در آن دوران شاهد صبر و بردباری رهبری معظم انقلاب اسلامی بودند، اما وقتی دیدند فتنه‌گران تمام دستاوردهای انقلاب را هدف قرار داده‌اند، با حضور آگاهانه خود در صحنه فتنه 88 را خاموش کردند.

نبویان در پایان تاکید کرد: ملت ایران در حماسه 9 دی برای حمایت از رهبری معظم انقلاب اسلامی به میدان آمده و این روز به طور قطع روز میثاق با ولایت است.

انتهای پیام/2302/ی30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول