اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صادر نشدن حکم سرپرستی مصدقیان/

مدیرکل جدید ورزش اصفهان در روزهای آینده معرفی می‌شود

چند روز پس از استعفای محمد جواهری از مدیرکلی ورزش استان اصفهان، هنوز ابلاغی برای سرپرست این اداره صادر نشده است و گمانه‌زنی‌ها از انتخاب مدیرکل جدید در روزهای آینده خبر می‌دهد.

مدیرکل جدید ورزش اصفهان در روزهای آینده معرفی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، چهارشنبه هفته گذشته محمدرضا محمدجواهری در نشستی خبری با اصحاب رسانه اصفهان از استعفایش به دلیل مشکلات شخصی خبر داد.

محمدجواهری در این نشست اعلام کرد که غلامرضا مصدقیان معاون وی برای سرپرستی این اداره معرفی شده اما تا به امروز هیچ حکمی برای سرپرستی مصدقیان صادر نشده است.

در حال حاضر مدیرکل ورزش استان اصفهان از سمتش استعفا کرده و استعفای وی نیز مورد قبول وزیر قرار گرفته است تا ورزش اصفهان طی روزهای گذشته وضعیت بلاتکلیفی را پشت سر بگذارد.

با توجه به صادر نشدن حکم سرپرستی برای مصدقیان، به نظر می‌رسد در روزهای آینده حکم مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان اصفهان صادر شود و مدیرکل جدید زمام امور را در اختیار بگیرد.

به گزارش فارس، در حال حاضر افشین ملایی معاون سابق اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در زمان مدیرکلی خدابخش و احمد جمشیدی رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان دو گزینه اصلی مدیر کلی ورزش نصف جهان هستند که در حال حاضر رایزنی‌ها برای انتخاب یکی از این دو نفر وجود دارد، ضمن اینکه یکی دو گزینه دیگر نیز مطرح شدند که تاکنون شانسی برای تصدی این مسئولیت نداشته‌اند اما بروز هرگونه احتمال در روزهای آینده دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/63006/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول