اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور گسترده اقشار مختلف مردم

تجمع بزرگ مردمی 9 دی در گچساران برگزار شد

با حضور گسترده مردم و مسئولان، تجمع بزرگ مردمی به مناسبت حماسه 9 دی در گچساران برگزار شد.

تجمع بزرگ مردمی 9 دی در گچساران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ظهر امروز تجمع بزرگ مردمی در سالروز حماسه 9 دی در گچساران برگزار شد.

در این تجمع که با حضور گسترده مسئولان و مردم ولایت‌مدار گچساران برگزار شد، مردم ولایت‌مدار و انقلابی این شهرستان شعارهایی در حمایت از مقام ولایت، محکومیت سران فتنه و دشمنان استکباری سر دادند.

حجت‌الاسلام عزالدین رضانژاد، استاد دانشگاه علوم و معارف قم در این تجمع مردمی اظهار کرد: موضوع بی‌بصیرتی و بصیرت مختص زمان کنونی نبوده و این امر در دوران پیامبر(ص) و ائمه معصوم نیز در بره‌های از تاریخ وجود داشته است.

رضانژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جانشینی ائمه(ع) بعد از رحلت پیامبر(ص) افزود: ائمه(ع) بعد از رحلت پیامبر(ص) وظیفه ترسیم و تبیین دین را بر عهده داشتند، اما در زمان آنها نیز افراد بی‌بصیرت نیز وجود داشت که سبب بروز برخی مشکلات و حوادث تلخ شد.

وی ابراز کرد: بی‌بصیرتی یاران پیامبر(ع) بعد از رحلت ایشان و مخالفت با امام علی(ع) در جنگ‌های جمل و نهروان نشان از بی‌بصیرتی آن ها بود.

استاد دانشگاه علوم و معارف قم با اشاره به بی‌بصیرتی در دوران پیامبر(ص) و امامام معصوم(ع)، موضوع حکمیت میان امام علی(ع) و معاویه را مثال زد و یادآور شد: در این واقعه بی‌بصیرتی و جهل بعضی از نزدیکان امام علی(ع) سبب خلع امام علی(ع) و انتصاب معاویه به عنوان خلیفه مسلمانان شد.

رضانژاد افزود: آرامش عمومی مردم برای فتنه‌گران، بیگانگان استکباری بودند که سران فتنه و افراد بی‌بصیرت به طبل آنها کوبیدند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی در روز 9 دی به دنیا اعلام کردند که مقام ولایت در ایران اسلامی خاتمه‌دهنده تمامی مشاجرات و اختلافات بوده و با حضور میلیونی خود بیعت تاریخی خود را با ولایت امضا کردند.

انتهای پیام/82014/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول