اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای اسلامی شهر مشهد:

اوج حماقت و وقاحت فتنه‌گران هتک حرمت عاشورا بود

شورای اسلامی شهر مشهد به مناسبت سالروز حماسه 9 دی اعلام کرد: اوج حماقت و وقاحت فتنه‌گران هتک حرمت عاشورا، بزرگ‌ترین روز تاریخ و عزاداری حضرت اباعبدالله بود.

اوج حماقت و وقاحت فتنه‌گران هتک حرمت عاشورا بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در این بیانیه آمده است: در روزشمار انقلاب اسلامی، برگه‌ای پرافتخاری می‌درخشد که هیمنه تاریکی هجمه‌ها و خیانتها و فتنه‌ها را به زوال کشانده است.

نهم دی 1388، یادآور یکی از بزرگ‌ترین حماسه‌های مردم متدین و غیور ایران اسلامی است. انتخابات ریاست جمهوری دهم بهانه‌ای شد تا خائنان و جاهلان داخلی مجری توطئه‌های خارجی و جبهه باطل شوند و به خیال خام خود، برای سرنگونی نظامی طرح و نقشه بریزند که مرهون خونهای ریخته شده و مجاهدت صدها هزار شهید و جانباز و ایثارگر است.

اوج حماقت و وقاحت فتنه‌گران هتک حرمت عاشورا، بزرگ‌ترین روز تاریخ و عزاداری حضرت اباعبدالله بود. انقلاب اسلامی از بدو نهضت ریشه در عاشورا داشته این بار نیز خون جوشان حسینی به یاری نهضت خمینی آمد و در حساس‌ترین لحظات، غیرت دینی مردم مسلمان ایران را به غلیان در آورد و بساط فتنه‌ای را که باورها و آرمانهای دینی مردم را نشانه رفته بود، برچید.

جنایت فتنه‌گران در روز عاشورا برای قاطبه مردم مسجل ساخت که امیدی به ندامت و بازگشت فتنه‌گران نیست، بنابراین با تمام وجود و یکپارچه در روز نهم دی در برابر جریان خسران‌زده فتنه صف‌آرایی کردند و طومارشان در هم پیچیدند.

حضور روشن‌بینانه و به‌هنگام مردم، آبی بود بر آتش‌افروزی فتنه گران. شورای اسلامی شهر مشهد ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و حماسه مردمی، از خداوند منان طول عمر باعزت رهبر معظم انقلاب و برکات و توفیقات برای مردم قهرمان ایران مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/2202/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول