اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بسکتبال شهرداری گرگان:

با چنگ و دندان بسکتبال گرگان را نگه داشتیم

مدیرعامل تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص احتمال صعود تیم دسته یک سولن بهشت هیرکان گرگان و ادغام تیم شهرداری گرگان با این تیم گفت: اگر دو تیم سوپرلیگ در گرگان داشته باشیم ضرر نمی‎کنیم.

با چنگ و دندان بسکتبال گرگان را نگه داشتیم

ابراهیم کریمی امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: ما در این چند سال بسکتبال گرگان را با چنگ و دندان نگه داشته‎ایم.

وی در خصوص مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره ممنوع شدن کمک‌های دولتی به تیم‌های ورزشی متذکر شد: سوال من این است که اگر کمک دولتی به تیم‎ها ممنوع شود چه چیزی جایگزین این کمک‎ها می‌شود و تیم‎ها هزینه‌هایشان را از کجا تامین کنند؟

کریمی تاکید کرد: فرض کنید سالیان سال مردم از یک راهی رفت‎و‎آمد می‎کردند و ناگهان آن راه توسط مسئولان بسته شود و بگویند حق ندارید از این راه عبور کنید، خوب به طور طبیعی یک سری مشکلاتی به وجود می‎آید اما اگر مسیر جایگزین تعیین کنید هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد و برای تامین هزینه‌های تیم‌های ورزشی هم باید جایگزینی تعیین شود.

مدیرعامل تیم بسکتبال شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: در دنیا ورزش قهرمانی مشوق برای ورزش عمومی است و این غرور ملی و محلی نیز محسوب می‌شود و شور و هیجان به نسل جوان می‎دهد.

کریمی گفت: مقام معظم رهبری هم در فرمایشاتشان در خصوص ورزش به این نکته اشاره کرده‎اند که پیروزی در صحنه‎های ملی و بین‎المللی غرور مردم را رشد و افزایش می‎دهد و حتی به ورزش عمومی کمک می‎کند.

وی در خصوص جذب بازیکن خوب برای تیم تصریح کرد: اولویت برای ما جذب بازیکنان خوب گرگان و استان گلستان است و در حال حاضر نیز در صورتی که خدا یاری کند سه نوجوان خوب تیم ما از بازیکنان فیکس تیم در آینده خواهند بود.

کریمی افزود: اما اگر به کل تیم‎های لیگ نگاه کنیم اکثر تیم‎‎ها بازیکن محلی و بومی ندارند حتی اصفهان که مهد بازیکن سازی در این رشته بوده‎اند بازیکنانشان در تیم‎های دیگر بازی می‎کنند.

مدیرعامل تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: من این امید را دارم که در سال‎های آینده وضعیت بازیکنان بسکتبال گرگان در سه پست یک تا سه به گونه‎ای خواهد شد که بازیکنان بومی و ثابت خواهیم داشت.

کریمی گفت: اما برای حفظ همین بازیکنان هم نیاز به بودجه مناسب داریم و اگر پول نباشد بازیکن گرگانی نیز تا اندازه‎ای به خاطر عشق به شهرش با مبالغ پایین بازی می‌کند.

ایرادی در داشتن دو تیم سوپرلیگی برای گرگان نمی‎بینم

وی در خصوص بازیکنان بومی که در تیم سولن بهشت هیرکان در حال بازی هستند و نتایج خوبی هم کسب کردند گفت: من تمام بازی‎های سولن بهشت هیرکان را دیده‎ام و این تیم چهار بازیکن غیرگرگانی دارد و تنها یک گرگانی در زمین بازی می‌کند.

کریمی گفت: اما در حال حاضر با ورود تیم سولن بهشت هیرکان به مجموعه تیم‎های بسکتبال گرگان امید به اینکه وضعیت بازیکنان بسکتبال گرگان بهتر شود بسیار زیاد است.

مدیرعامل تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص ادغام دو تیم شهرداری و سولن بهشت هیرکان در صورت صعود تیم سولن بهشت هیرکان به سوپرلیگ بسکتبال کشور اظهار داشت: ظرفیت بومی گرگان دو تیم بسکتبال در سوپرلیگ نیست ولی در صورتیکه ظرفیت مالی وجود داشته باشد اگر دو تیم در سوپرلیگ داشته باشیم ضرر نخواهیم کرد.

کریمی گفت: در صورتیکه امسال تیم شهرداری گرگان یک میلیارد بودجه داشت به طور حتم جزو چهار تیم ابتدای جدول قرار می‎گرفت، هرچند که در دور برگشت احتمال دارد وضعیت ما بسیار بهتر شود.

وی در پایان ابراز داشت: به هر ترتیب من ایرادی نمی‎بینم که دو تیم سوپرلیگی داشته باشیم اما این نکته را هم باید توجه کنیم که ساز و کار ورزش حرفه‎ای ما اصلا خوب نیست.

انتهای پیام/83004/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول