اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیلم:

ثبت‌احوال حافظ هویت و فرهنگ کشور است

فرماندار دیلم گفت: ثبت‌احوال جزء ادارات بسیار مهم و تاثیرگذار بوده و مامورین این سازمان در واقع حافظ هویت و فرهنگ کشور هستند.

ثبت‌احوال حافظ هویت و فرهنگ کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، اسماعیل کاظمی صبح امروز در دیدار کارکنان ثبت‌احوال دیلم با قدردانی از تلاش‌های پرسنل ثبت‌احوال دیلم اظهار داشت: ثبت‌احوال نقش مهمی در برنامه‌ریزی‌های مختلف دارد و تصمیم‌گیری در عرصه‌های مختلف نیازمند داشتن آمار و اطلاعات دقیق از ساختار جمعیتی است.

وی تصریح کرد: ثبت‌احوال جزء ادارات بسیار مهم و تاثیرگذار بوده و مامورین این سازمان در واقع حافظ هویت و فرهنگ کشورمان هستند.

کاظمی با اشاره به اینکه ثبت‌احوال یکی از ادارات فعال در امر خدمات‌رسانی به مردم است، افزود: تسهیل امور مردم از اهم وظایف کارمندان است.

رئیس اداره ثبت‌احوال دیلم نیز ضمن تشکر از حضور فرماندار گزارشی از وضعیت اداره،‌ پرسنل،‌ عملکرد و برنامه‌های پیش رو و مشکلات و مسائل موجود ارائه کرده و از مسئولان خواست در جهت رفع این مسائل همکاری کنند. 

عیسی خلیجی ادامه داد: صدور کارت هوشمند در شهرستان نیاز به ایجاد سه ایستگاه یکی در بخش امام حسن (ع) و دو تا نیز در دیلم است که برای تجهیز هر یک از این ایستگاه‌ها حدود 20 میلیون تومان اعتبار لازم است.

 وی با اشاره به اینکه همه اسناد ثبت‌احوال ثبت کامپیوتری شده افزود: ثبت نخستین سند در شهرستان مربوط به سال 1310 است.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول