اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد همزمان با بارش برف خبر داد

فعالیت گسترده راهداران برای بازگشایی راه‌های روستایی کهگیلویه و بویراحمد

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت گسترده راهداران برای بازگشایی راه‌های روستایی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

فعالیت گسترده راهداران برای بازگشایی راه‌های روستایی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پژمان نیک‌اقبالی ظهر امروز در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با وجود بارش سنگین نزولات آسمانی در استان به خصوص ریزش برف در مناطق سردسیری مشکل خاصی نداشته‌ایم و ستاد بحران استان تمام تجهیزات، امکانات و نیروهای خدماتی را برای رفع مشکلات و احتمال بروز هر گونه مشکل ناشی از نزولات آسمانی به کار گرفت.

نیک‌اقبالی ابراز داشت: هر چند ریزش برف سنگین در مسیرهای اصلی مناطق سردسیری استان از شب گذشته تاکنون ادامه دارد اما با فعالیت و تلاش شبانه‌روزی اکیپ‌های راهداری تمام جاده‌های اصلی استان از جمله بابامیدان- یاسوج – اصفهان و یاسوج – شیراز باز است و عبور و مرور در آن‌ها جریان دارد.

وی گفت: براثر بارش برف سنگین برخی از مسیرهای فرعی مناطق سردسیری و کوهستانی شامل بخش مرکزی دنا، سپیدار، زیلایی، کاکان، لوداب، مارگون بسته شده و اکیپ‌های راهسازی برای بازگشایی آن‌ها تلاش می‌کنند.

نیک اقبالی تصریح کرد: بر اساس آخرین گزارش از فرمانداران، بخشداران و دهیاران و دستگاه‌های خدمات رسان راه، برق ، آب و گاز، تاکنون اتفاق خاصی رخ نداده و در پاره‌ای از مناطق روستایی مشکل برق و آب آشامیدنی است و در برخی از راه‌های روستایی مناطق سردسیر به دلیل بارش برف سنگین مسیرها بسته شده و ستاد بحران استان در تلاش است تا این مشکلات برطرف شود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان به خصوص راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شهرداری‌ها، شرکت‌های برق، گاز و آب شهری و روستایی، هلال‌احمر، سپاه و بسیج، نیروی انتظامی تاکید کرد که تجهیزات و ماشین‌آلات راهسازی خود را در هلال‌احمر جمع‌آوری کنند تا مدیریت بحران در خصوص اعزام آن‌ها در صورت لزوم به مناطق مختلف اقدام کند.

نیک اقبالی با بیان اینکه ستاد بحران استان گزارش‌های مختلف از سطح استان به خصوص مناطق برفگیر را پیگیری می‌کند و اطلاعات لازم را در اختیار صدا و سیما قرار می‌دهد به همه دستگاه‌های خدمات رسان، پلیس راه، اداره هواشناسی تاکید کرد که به طور مداوم آخرین وضعیت راه‌های اصلی، فرعی و روستایی و دیگر مشکلات را جهت اطلاع‌رسانی در اختیار صدا و سیما قرار دهند.

انتهای پیام/82009/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول