اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز شهادت امام رضا(ع) صورت می‌گیرد

نقل و انتقال زائران به حرم رضوی با 350 دستگاه اتوبوس

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از نقل و انتقال زائران به حرم مطهر رضوی با 350 دستگاه اتوبوس در روز شهادت امام رضا (ع) خبر داد.

نقل و انتقال زائران به حرم رضوی با 350 دستگاه اتوبوس

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدی خجسته گفت: سازمان اتوبوسرانی در سالروز امام رضا(ع) با استفاده از تمامی توان و ناوگان موجود، انتقال مسافران به حرم مطهر رضوی را انجام و همزمان با اتمام مراسم عزاداری، فعالیت ناوگان برای بازگشت عزاداران آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به در نظر گرفتن پنج پایانه موقت با تعداد 350 دستگاه اتوبوس به صورت فوق‌العاده علاوه بر خطوط منتهی به حرم مطهر برای انتقال مسافران به حرم گفت: در این روز از پایانه شماره یک در پایانه شهدا با تعداد 120 دستگاه اتوبوس و از پایانه شماره 2 در میدان بیت‌المقدس مسیر BRT با 50 دستگاه اتوبوس به زائران سرویس ارائه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد ادامه داد: سازمان اتوبوسرانی مشهد از پایانه شماره 3 در چهارراه خسروی (مقابل بانک تجارت) با 40 دستگاه اتوبوس، پایانه شماره 4 در چهارراه شهید گمنام با 100 دستگاه اتوبوس و پایانه شماره 5 در میدان عدالت با تعداد 40 دستگاه اتوبوس ارائه سرویس به عزاداران را به عهده خواهد داشت.

وی به تعداد چهار دستگاه اتوبوس امداد اشاره کرد که نسبت به رفع نقص فنی اتوبوس‌ها اقدام می‌‌کنند و افزود: این چهار دستگاه اتوبوس امداد در این ایام در پایانه‌های راه‌آهن، میدان 15 خرداد، میدان عدالت و میدان شهدا مستقر بوده و در صورت بروز نقص فنی وارد عمل خواهند شد.

خجسته به تقویت خطوط منتهی به پایانه‌های مسافربری امام رضا(ع)، معراج و راه‌آهن اشاره کرد و گفت: در سالروز شهادت امام مهربانی‌ها، خطوط منتهی به پایانه‌های مسافربری، امام رضا(ع)، معراج و ایستگاه راه‌آهن تقویت شده و سرویس دربستی نیز در این نقاط فعال خواهد بود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد تاکید کرد: سرویس‌دهی مسیر خط یک BRT در صورت امکان تردد و مهیا بودن فضا برای دور زدن اتوبوس‌ها از میدان بیت‌المقدس انجام و در غیر این صورت ناگزیر سرویس‌دهی از میدان بسیج صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/2202/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول