اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مؤسسه آموزش عالی پردیسان فریدونکنار:

آموزش مهندسان طراح و تحلیل‌گر در فریدونکنار

رئیس مؤسسه آموزش عالی پردیسان فریدونکنار گفت: در رشته‌های مختلف مهندسان طراح و تحلیلگر تربیت می‌کنیم که آماده خدمت به کشور برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی هستند.

آموزش مهندسان طراح و تحلیل‌گر در فریدونکنار

غلامرضا پیروز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: مهندسی مکانیک شاخه‌ای از مهندسی است که با طراحی، ساخت و راه‌اندازی مکانیزم‌ها، ماشین‌ها و دستگاه‌ها سروکار دارد.

وی افزود: تهیه و ساخت دستگاه‌هایی که انرژی‌های مختلف مانند انرژی خورشید، انرژی الکتریکی، انرژی شیمیایی و انرژی هسته‌ای را به کار می‌گیرند نیز در حوزه این شاخه از دانش است.

رئیس مؤسسه آموزش عالی پردیسان فریدونکنار بیان داشت: رشته مهندسی مکانیک با گرایش تبدیل انرژی در مقطع کارشناسی ارشد، مهندسی مکانیک در مقطع کارشناسی و مکانیک خودرو در مقطع کارشناسی ناپیوسته در این موسسه دانشجو دارد.

به گفته پیروز، مؤسسه پردیسان برای نخستین‌بار موفق به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در رشته مهندسی صنایع با گرایش صنایع در مقطع کارشناسی ارشد و مهندسی صنایع در مقطع کارشناسی شده است.

وی تصریح کرد: هدف از دوره مهندسی برق، تربیت مهندسانی است که قادر به تحلیل، طراحی، نگهداری، پیاده‌سازی و نگهداری سیستم‌های الکتریکی است.

پیروز بیان داشت: این دوره گرایش‌های الکترونیک شامل سیستم‌های تقویت و پردازش سیگنال مختلف، قدرت شامل تولید، انتقال و تبدیل برق، کنترل شامل کنترل پایدار پدیده‌ها و مخابرات شامل انتقال و دریافت و پخش اطلاعات را داریم.

انتهای پیام/86022/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول