اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار/معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

اختصاص اعتبار یک‌هزار میلیارد ریالی به عملیات راهداری زمستانی

معاون وزیر راه و شهرسازی از اختصاص اعتبار یک‌هزار میلیارد ریالی توسط دولت به بخش عملیات راهداری زمستانی خبر داد و گفت: 30 میلیارد ریال از این اعتبار در اختیار راهداری استان کرمانشاه قرار می‌گیرد.

اختصاص اعتبار یک‌هزار میلیارد ریالی به عملیات راهداری زمستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، داوود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی امروز با دعوت فتح‌الله حسینی نماینده مردم قصرشیرین در مجلس برای بررسی وضعیت جاده‌های استان، بازارچه‌های مرزی و موضوعات مربوط به حوزه راه و شهرسازی وارد استان کرمانشاه شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدیدهای خود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرز پرویزخان مرز مهمی در کشور به‌حساب می‌آید و در واقع یک مرز رسمی و بین‌المللی است.

کشاورزیان با اشاره به وجود مشکلات زیرساختی در این مرز، ادامه داد: امور اجرایی و عمرانی باید در مرز پرویزخان با سرعت بیشتری دنبال شود.

وی بهره‌برداری از سالن و پایانه مسافری پرویزخان در 6 ماه آینده را مورد تاکید قرار داد و گفت: برای تحقق این موضوع باید عوامل اجرایی با سرعت بیشتری کارها را دنبال کنند.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای کشور از اختصاص اعتبار یک‌هزار میلیارد ریالی توسط دولت به بخش عملیات راهداری زمستانی خبر داد و افزود: 30 میلیارد ریال از این اعتبار در اختیار راهداری استان کرمانشاه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2700/ل/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول