اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی مهدیشهر خبر داد

تامین بیش از 200 تن کود شیمیایی در مهدیشهر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهدیشهر از تامین بیش از 200 تن کود شیمیایی در این شهرستان برای توزیع بین بهره‏برداران خبر داد.

تامین بیش از 200 تن کود شیمیایی در مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، پرویز میرآخورلو پیش از ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران، به اجرای مراحل پایانی عملیات جوشکاری و نصب لوله پلی‏اتیلن به قطر 200 میلی‏متر در منطقه شهمیرزاد اشاره کرد.

وی گفت: برای این پروژه سه کیلومتری که آب را با لوله به استخر بزرگ شهمیرزاد انتقال می‏دهد، 600 میلیون ریال از محل اعتبارات بلاعوض ملی هزینه خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهدیشهر افزود: بهره‏برداران نیز با تامین هزینه حفر کانال، جوشکاری، جاگذاری لوله در کانال و احداث حوضچه ابتدایی در اجرای پروژه فوق مشارکت دارند.

میرآخورلو افزود: تشکیل 14 پرونده برای صدور موافقت اصولی پروانه تاسیس و پروانه بهره‏برداری واحدهای دامی نیز در مهدیشهر انجام شده است.

وی از تشکیل و تکمیل 12 پرونده واحدهای دامی برای استفاده از تسهیلات صندوق توسعه، تخصیص  و تامین بیش از 200 تن کود شیمیایی در شهرستان برای توزیع بین بهره‏برداران و برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری و جلوگیری از سرمازدگی محصولات زراعی و باغی خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهدیشهر گفت: همچنین هرس درختان، نقشه‏برداری از اراضی، تکمیل 60 فرم نظارتی در حوزه امور اراضی نیز در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مهدیشهر انجام شده است.

انتهای پیام/2249/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول