اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

انتقادپذیری از مهم‌ترین ملزومات مدیریت در نظام جمهوری اسلامی است

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقادپذیری به عنوان یکی از مهم‌ترین ملزومات مدیریت در نظام جمهوری اسلامی مطرح است و مخالفت با این اصل مهم یک اشتباه بزرگ محسوب می‌شود.

انتقادپذیری از مهم‌ترین ملزومات مدیریت در نظام جمهوری اسلامی است

عوض حیدرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با تشریح جایگاه مطبوعات و رسانه‌ها در جامعه اظهار کرد: در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی رسانه‌ها و مطبوعات با وجود فضای خفقان حاکم بر کشور همواره در راستای آگاه‌سازی مردم از رهنمودهای امام خمینی(ره) فعالیت می‌کردند و تلاش و از خودگذشتگی اصحاب خبر در آن دوران طلایی برای همیشه ایام در تاریخ ایران اسلامی جاودانه شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر برخی مسئولان به دلیل عدم درک رشادت‌های خبرنگاران در مقاطع مختلف تاریخی، برخی نسبت‌های ناصحیح و غیراخلاقی را به اصحاب رسانه نسبت می‌دهند که بر خلاف جایگاه رفیع این قشر تلاش گر وبی ادعای جامعه است.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان با اشاره به اینکه ترویج فضای نقد در جامعه از مهم‌ترین ارکان رسانه‌ها و مطبوعات است، افزود: هرگونه مقابله با تقویت فضای نقد در سطح مطبوعات و رسانه‌ها از سوی مسئولان و مدیران اجرایی مصداق عدم درک وظایف یک مدیر در نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌رود و محکوم است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه مطبوعات و رسانه‌های شهرضا در مسیر حقیقت و عدالت تلاش می‌کنند، بیان کرد: رسانه‌ها و مطبوعات در چارچوب نظام جمهوری اسلامی به عنوان چشمان بیدار ملت ایران مطرح هستند وبی تدبیری در قبال انجام وظیفه این مجموعه بزرگ و تأثیرگذار حاکی از عدم درک ارزش‌های والای نظام اسلامی است.

حیدرپور با اشاره به اینکه تنوع فکری در بین رسانه‌ها و مطبوعات امر مرسومی است، اضافه کرد: نقدپذیری و ایجاد فضای مناسب برای ترویج این اصل سازنده جزو مهم‌ترین نیازهای کشور در جهت رشد و تعالی متوازن است و افرادی که از اصول آزادی در سطح مطبوعات و رسانه‌ها آگاهی لازم را ندارند باید نسبت به افزایش سطح اطلاعات خود اقدام کنند.

وی با قدردانی از زحمات و پیگیری‌های مداوم خبرنگاران شهرضا پیرامون مسایل مختلف اجتماعی ادامه داد: اصحاب خبر و رسانه در ادوار مختلف نقش بسزایی در پاک‌سازی فضای کشور از حواشی مخرب داشته‌اند و همگان باید سپاسگزار این قشر بی‌ادعا باشند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی مرهون رهنمودهای حکیمانه امام خمینی(ره) و ایثارگری جمعی از بهترین فرزندان این مرزوبوم است، اذعان کرد: هرگونه غوغاسالاری و تخریب علیه خبرنگاران حاکی از عدم درک رسالت حرفه‌ای این قشر است و باید به شکل جدی با این مسایل برخورد شود.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر لزوم برخورد با مصادیق بی‌حرمتی و هتاکی به منزلت مسئولان و پرهیز از انتساب عناوین غیراخلاقی و ضدارزشی به این افراد در سطح برخی مطبوعات محلی گفت: بنده به شدت این حرکات زننده و غیرحرفه‌ای را در سطح برخی مطبوعات محلی محکوم می‌کنم و به زعم بنده باید با ورود صریح و اصولی مدیران مسئول مطبوعات به این حوزه از تداوم این مسایل مخرب در جامعه جلوگیری شود.

انتهای پیام/63011/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول