اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت‏ها

دانشگاه آزاد شاهرود مقام برتر قرآن و عترت را در استان سمنان کسب کرد

بر اساس ارزیابی پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی، کانون قرآن و عترت واحد دانشگاهی شاهرود مقام برتر واحدهای دانشگاهی استان سمنان را کسب کرد.

دانشگاه آزاد شاهرود مقام برتر قرآن و عترت را در استان سمنان کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، در این ارزیابی، کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با کسب 825 امتیاز از شاخص یک هزار امتیازی این رتبه را به دست آورد.

مرضیه فاتح، مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با اشاره به ارزیابی صورت گرفته و شاخص‏های مد نظر در این سنجش گفت: اختصاص فضای مستقل و مناسب برای کانون، انتشار نشریه با موضوعات قرآن و عترت، انتخاب و تشویق مدیران دانشگاه و استادان فعال در زمینه قرآن و عترت از جمله ملاک‏های ارزیابی این دوره دفاتر کانون قرآن و عترت بود.

وی تاکید کرد: برگزاری کارگاه‏های آموزشی، محافل انس با قرآن، نمایشگاه‏های مربوطه، ایجاد گروه‏های فعال دانشجویی، اجرای مسابقات سراسری قرآن، خلاقیت و نوآوری و . . . از دیگر ملاک‏های ارزیابی این دوره دفاتر کانون قرآن و عترت بود.

انتهای پیام/74004/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول