اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

ضعف مدیریتی در برف سنگین یاسوج مشهود بود

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در برف اخیر شهر یاسوج اگر چه اقدامات خوبی صورت گرفت ولی ضعف مدیریتی مشهود بود.

ضعف مدیریتی در برف سنگین یاسوج مشهود بود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پژمان نیک‌اقبال عصر امروز در نشست ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: برف سنگین یاسوج و دنا از سال 74 تاکنون بی‌سابقه بود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همین دلیل از صبح همان روز ستاد بحران را از ساعات اولیه تشکیل دادیم و در آن برای خدمات‌رسانی تقسیم کار شد.

این مسئول ادامه داد: این جلسه در شهر یاسوج، از ساعت 4:30 صبح تا شش عصر ادامه داشت که این خود موجب کندی خدمت‌رسانی در شهر شد.

نیک‌اقبال افزود: همه دستگاه‌ها به اندازه توان خود و امکاناتی که داشتند خدمت‌رسانی کردند که متأسفانه برخی از دستگاه‌ها از همه ظرفیت‌های خود برای خدمت‌رسانی در این روز برفی استفاده نکردند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: از روز دوم، کار خدمت‌رسانی سرعت بیشتری گرفت که اگر مدیران قبل از بارش برف تمهیدات لازم را اندیشیده بودند مشکلات بعدی پیش نمی‌آمد.

وی با بیان این‌که ضعف مدیریتی در این روز وجود داشت، تصریح کرد: باید تقسیم‌بندی کار بهتر انجام شود تا در چنین مواقعی با عجله دستگا‌ه‌ها کارهای سطحی انجام نشود.

نیک‌اقبال با تشکر از دستگاه‌های چون اداره گاز، آب روستایی، برق و آب شهری، اظهار کرد: لازم است از خدمات سپاه فتح استان نیز تشکر و قدردانی لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/82009/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول