اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شنبه 21 دی‌ماه

صبا میهمان آخرین تیم لیگ برتر فوتبال شد

تیم فوتبال صبای قم در یازدهمین میهمانی خود از سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر آخرین تیم جدول رده‌بندی به میدان خواهد رفت.

صبا میهمان آخرین تیم لیگ برتر فوتبال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال صبای قم بعد از اینکه در یازدهمین بازی داخل خانه خود در سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان رفت و با یک گل باخت حالا مجبور است ناکامی در این دیدار را در یازدهمین میهمانی لیگ سیزدهم جبران کند.

صبای قم در این دیدار به مصاف تیم فجر شهید سپاسی شیراز می‌رود و 2 تیم در شرایطی با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند که فاصله آن‌ها در جدول تنها سه امتیاز است و صبا با 19 امتیاز در مکان دوازدهم جای دارد و فجر سپاسی با 16 امتیاز در مکان شانزدهم و آخر جدول ایستاده است.

صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز در اوج حساسیت در حالی با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند که در نیم فصل اول بازی آن‌ها در هفته ششم در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام رسید و طی آن صبا موفق شد میهمان خود را با نتیجه سه بر صفر شکست بدهد.

در آن بازی محمد مایلی‌کهن هدایت صبا را بر عهده داشت و غلامحسین پیروانی سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز بود اما هر 2 مربی اکنون از تیم‌های خود اخراج شده‌اند و محمود یاوری در فجر و عبدالصمد مرفاوی در صبا مربیگری می‌کنند.

دیدار صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال از ساعت 14:30 عصر روز شنبه بیست و یکم دی‌ماه در حالی به میزبانی شاگردان یاوری در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می‌شود که بازی‌های این هفته با عنوان گرامیداشت شهادت امام حسن عسگری و تعظیم شروع امامت حضرت امام مهدی (عج) به انجام می‌رسد.

صبای قم همچنین در هفته بیست و سوم بازی‌های این فصل که با عنوان گرامیداشت هفته وحدت مسلمین و تعظیم ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) به انجام می‌رسد روز پنجشنبه بیست و ششم دی‌ماه از ساعت 14:30 در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز دوازدهمین بازی خارج از خانه خود را برابر تیم تراکتورسازی این شهر انجام می‌دهد.

این تیم در هفته بیست و چهارم بازی‌های لیگ برتر فوتبال که با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات غرورآفرین کربلای پنج برگزار خواهد شد، روز یکشنبه ششم بهمن‌ماه در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان تیم فوتبال داماش گیلان خواهند بود در حالی که این بازی از ساعت 14:30 به انجام خواهد رسید.

در نهایت اینکه در یکی از دیدارهای مهم هفته بیست و پنجم لیگ برتر با عنوان تعظیم ایام دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره ورود امام خمینی (ره) به ایران اسلامی، تیم فوتبال صبای قم از ساعت 14:30 روز جمعه یازدهم بهمن‌ماه در ورزشگاه اکباتان تهران میهمان تیم راه آهن خواهد بود.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول