اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه پاس همدان خبر داد

تعیین سرمربی پاس منوط به تایید اعضای هیئت‌مدیره

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: 2 گزینه نهایی برای تصدی سرمربیگری تیم فوتبال پاس به اعضای هیئت‌مدیره معرفی شدند که تا امشب معرفی خواهد شد.

تعیین سرمربی پاس منوط به تایید اعضای هیئت‌مدیره

عبدالحمید رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در همدان اظهار کرد: تیم فوتبال پاس برای مقابله با تیم نفت مسجد سلیمان تمرینات خوبی را زیر نظر بابک صمدیان انجام داده و مشکلی از این نظر نداریم.

وی افزود: در بازی نفت قرار شده بابک صمدیان، محمد خاوری، سید محمد علوی و امید خورج به صورت گروهی زیر نظر بنده تیم را هدایت کنند تا سرمربی جدید بعد از تایید معرفی و به جمع کادر فنی تیم بپیوندد.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان عنوان کرد: بعد از جدایی مجتبی خورشیدی و دستیارانش برای انتخاب سرمربی جدید تیم پاس با گزینه‌های زیادی مذاکره کردیم که در نهایت 2 گزینه برای تایید اعضای هیئت مدیره معرفی شده است.

به گفته وی، طی چند روز گذشته با گزینه‌های متعددی مثل اسماعیل اسماعیلی، رسول خطیبی، وحید هاشمیان، جواد زرینچه و رسول کربکندی وارد مذاکره شدیم که به دلایل مختلف با این نفرات به توافق نرسیدیم.

رمضانی با بیان اینکه زرینچه یکی از نهایی‌ترین گزینه‌ سرمربیگری پاس بود، خاطرنشان کرد: دیروز جواد زرینچه هم قرار بود به همدان بیاید اما با ارسال پیامکی از حضور در باشگاه پاس امتناع ورزید.

وی تصریح کرد: بعد از منتفی شده این گزینه‌ها 2 نفر دیگر برای مذاکرات اولیه انتخاب شدند تا با تایید اعضای هیئت مدیره از طریق مدیرکل ورزش و جوانان، جلسه‌ای که با حضور استاندار همدان تشکیل می‌شود سرمربی جدید تیم پاس انتخاب شود.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با اشاره به اینکه به جز نبود سرمربی در تیم فوتبال پاس مشکلات مالی بیداد می‌کند، خاطرنشان کرد: در نیم‌فصل داوود حقی را جذب کردیم که قرار بود تا پیش‌پرداخت وی تا 9 دی داده شود اما به دلیل نبود بودجه و عدم پرداخت این مبلغ، از تیم جدا شد.

وی ادامه داد: حسن اشجاری نیز دیگر بازیکن جدیدالورود تیم پاس به دلیل مشکلات مالی حاضر نبود که در برابر مسجد سلیمان به میدان برود که با صحبت‌های انجام شده وی در این بازی به تیم پاس کمک خواهد کرد.

رمضانی با بیان اینکه باشگاه پاس به عنوان یک تیم لیگ برتری به مردم همدان بدهکار است، یادآور شد: هواداران و مردم ورزش‌دوست همدان بدانند که ما در باشگاه پاس هر کاری برای موفقیت تیم فوتبال این باشگاه انجام می‌دهیم تا دین خود به مردم برای صعود به لیگ برتر را ادا کنیم.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال مسابقه بین تیم‌های نفت مسجد سلیمان و پاس همدان را غلامرضا جباری (داور وسط)، فرهاد خوشنواز و احسان تیموری (کمک داور) و برزو ادارک (داور چهارم) قضاوت خواهند کرد که سعادت باغبان به عنوان ناظر کار داوری حضور دارد.

تا قبل از هفته چهاردهم و این مسابقه تیم فوتبال پاس با کسب 14 امتیاز و تفاضل کمتر در رده یازدهم جدول گروه 2 قرار دارد و در مقابل تیم نفت مسجد سلیمان با 17 امتیاز در جایگاه چهارم جا خوش کرده است.

در چارچوب هفته چهاردهم مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور مسابقه بین 2 تیم پاس همدان و نفت مسجد سلیمان عصر روز سه‌شنبه 17 دی‌ماه از ساعت 14:15 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به میدان خواهند رفت.

انتهای پیام/89020/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول