اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

تیم فوتبال شهرداری مورد حمایت شورای شهر است

شهردار اردبیل گفت: تیم فوتبال شهرداری اردبیل مورد حمایت شورای شهر و شهرداری است و ما این تیم را همچنان با قوت و قدرت مورد حمایت قرار می‌دهیم.

تیم فوتبال شهرداری مورد حمایت شورای شهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری پیش از ظهر امروز در نشست با سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل اظهار داشت: حمایت شورای شهر به حدی است که در بودجه سال 92 و 93 منابع اعتباری خوبی در حمایت از تیم شهرداری در نظر گرفته است و این تیم با دلگرمی بیشتر با کادر مجرب خود توان حضور در لیگ دسته یک و حتی لیگ برتر را دارد.

وی حمایت همه‌جانبه اعضای شورای شهر را از تیم فوتبال شهرداری اردبیل در این شرایط یادآور شد و افزود: ما به دیدگاه‌های مختلف در این زمینه احترام می‌گذاریم و معتقدیم کادر فنی و سرمربی با تجربه تیم در این فصل بسیار خوب و عالی عمل کرده است.

شهردار اردبیل یادآور شد: در نیم فصل دوم نیز با کمک خداوند متعال و تجربه سرمربی موفق تیم قادر هستیم بازی‌های درخشانی را از خود به نمایش بگذاریم تا بعد از سال‌ها چشم‌ انتظاری فوتبال اردبیل در لیگ دسته یک حضور پیدا کرده و حرکت امید‌بخشی را انجام دهد.

بدری با رد شایعه انحلال و یا واگذاری تیم فوتبال شهرداری اردبیل نیز گفت: ما انتظار داریم به این شایعات دامن نزنند و اجازه دهند تیم در آرامش کامل به فعالیت خود ادامه داده و در پایان فصل شامل صعود لیگ دسته اول باشیم.

این مسئول به تغییر و تحولات مدیریتی در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل اشاره کرد و بیان داشت: قرار نیست با این تغییر و تحولات تیم به حاشیه رفته و یا روند صعودی خود را پیگیری نکند که ضروری است در این زمینه هدف‌گذاری‌ها به شکل مطلوب انجام شده و حرکت‌ها نیز بر پایه حمایت همه‌جانبه صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل در پایان سخنان خود عنوان کرد: ما در حد وسع و توان خود تمام امکانات و زیرساخت‌های لازم را برای حضور موفق تیم شهرداری اردبیل در لیگ دسته دو محقق کردیم و انتظار داریم اداره کل ورزش و جوانان و دیگر دستگاه‌های تبلیغی نظیر صدا و سیما در این باب ورود موفق و عالمانه داشته باشند.

انتهای پیام/62003/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول