اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام دهه فجر صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقات حفظ و قرائت قرآن بین ورزشکاران کردستانی

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان به برگزاری چهار برنامه مهم در ایام دهه فجر از سوی این معاونت اشاره کرد.

برگزاری مسابقات حفظ و قرائت قرآن بین ورزشکاران کردستانی

فرهنگ مکتبداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج به بیان برنامه‌های حوزه جوانان این اداره‌کل در ایام دهه فجر پرداخت.

وی اظهار کرد: اصلی‌ترین برنامه‌های این حوزه در چهار قالب گنجانده شده است که نخستین آن برگزاری مسابقات حفظ و قرائت قرآن بین ورزشکاران زن و مرد استان است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان دیدار نخبگان با نماینده ولی فقیه در استان و همچنین دیدار با استاندار کردستان را دومین برنامه مهم در این ایام ذکر کرد.

مکتبداری برگزاری کارگاه آموزشی اخلاق در ورزش را سومین برنامه در دستور کار این معاونت برای ایام دهه فجر عنوان کرد و افزود: توجه به اخلاقیات از ضروریاتی است که باید در جامعه ورزشی مدنظر قرار گیرد.

وی برگزاری مسابقات فرهنگی به صورت پیامک را دیگر برنامه مهم این اداره‌کل در حوزه جوانان برشمرد و گفت: به جز برنامه مربوط به نخبگان سایر موارد توسط سمن‌ها انجام می‌شود.

بسیج ورزشکاران هم آماده است

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان با بیان اینکه برگزاری این برنامه‌ها از تاریخ هفتم بهمن ماه آغاز خواهد شد گفت: شورای بسیج ورزشکاران استان نیز به این منظور برنامه‌هایی را خواهد داشت.

مکتبداری برگزاری جلسه شورای عالی بسیج ورزشکاران در تاریخ هفتم بهمن ماه را مهمترین برنامه‌های این قسمت عنوان کرد.

وی افزود: ارسال پیامک به جامعه ورزش در ارتباط با بسیج ورزشکاران و نمایشگاه پوستر در خصوص خدمات انقلاب در بخش ورزش از دیگر برنامه‌های در دستور کار این مجموعه است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم زمینه برگزاری مناسب و در خور شأن برنامه‌های دهه مبارک فجر توسط این اداره کل فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول