اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان کنگان خبر داد

عضویت 3800 نفر در کتابخانه‌های کنگان

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان کنگان از عضویت 3800 نفر در کتابخانه‌های کنگان خبر داد.

عضویت 3800 نفر در کتابخانه‌های کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، احمد کمالی‌مطلق ظهر امروز در نشست با مسئولان تبلیغات اسلامی کنگان اظهار داشت: توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه اهمیت زیادی دارد و همه باید در این مسیر کمک کنند.

وی افزود: کنگان دارای موقعیت ارزشمندی در حوزه فرهنگ و ادب است و تقویت زیرساخت‌های فرهنگی موجبات ارتقای جایگاه فرهنگی نیز می‌شود.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 3 هزار و 800 نفر در کتابخانه‌های شهرستان کنگان عضویت دارند و از خدمات این نهاد عمومی برخوردار هستند.

کمالی‌مطلق تصریح کرد: کیفیت‌بخشی کتابخانه‌‌ها و جذب جوانان به سمت فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در دستور کار این اداره کل قرار دارد و در این مسیر کوتاهی نخواهیم کرد.

وی اضافه کرد: ایجاد انگیزه گامی مهم برای ترویج فرهنگ مطالعه است و باید به گونه‌ای عمل کنیم که بستر لازم برای ایجاد انگیزه مطالعه و کتابخوانی در جامعه فراهم شود.

این مسئول گفت: حاکم شدن مطالعه و کتابخوانی به عنوان فرهنگ غالب جامعه زمینه را برای رشد علمی و پویایی و نشاط جامعه که از مهم‌ترین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب است، فراهم خواهد کرد و همه باید در این مسیر گام برداریم.

کمالی‌مطلق بیان داشت: شرکت‌های صنعتی و مجموعه نفت و گاز مستقر در شهرستان باید حمایت لازم را از ترویج فرهنگ کتابخوانی به عمل بیاورند تا شاهد اعتلای فرهنگی و هنری شهرستان باشیم.

وی با اشاره به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در مورد افزایش مطالعه و کتاب‌خوانی در جامعه متذکر شد: دستگاه‌های فرهنگی مربوطه باید با استفاده از ظرفیت‌های متعدد در راستای تحقق منویات رهبری معظم انقلاب بکوشند.

انتهای پیام/2451/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول