اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس هیئت بسکتبال کرمانشاه مطرح کرد

حضور بانوان ورزشکار کرمانشاهی در مسابقات لیگ برتر بسکتبال

نائب رئیس هیئت بسکتبال استان کرمانشاه گفت: تیم بسکتبال بانوان استان کرمانشاه با 12 ورزشکار بومی در مسابقات لیگ برتر حضور پیدا کرده است.

حضور بانوان ورزشکار کرمانشاهی در مسابقات لیگ برتر بسکتبال

الهه دارستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: تیم بسکتبال بانوان استان کرمانشاه با 12 ورزشکار بومی با عنوان تیم هواپیمایی معراج در مسابقات لیگ برتر حضور به‌عمل آورده است.

وی تصریح کرد: دور رفت این مسابقات با شرکت 10 تیم از سراسر کشور در قالب دو گروه در شهر تهران برگزار شد و دور برگشت این مسابقات در حال برگزاری است.

نایب رئیس هیئت بسکتبال استان کرمانشاه، تیم‌های آرارات و گاز تهران، کشاورز قزوین، هیئت بسکتبال فارس و هواپیمایی معراج کرمانشاه را پنج تیم گروه اول این مسابقات معرفی کرد.

دارستانی خاطرنشان کرد: تیم‌های وحدت آریا، رونا و کوشا تهران، شهرداری بندرعباس و هیئت بسکتبال گرگان در قالب گروه دوم در این مسابقات حضور داشتند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران کرمانشاهی در دور رفت این مسابقات بازی‌ها را به حریفان خود واگذار کردند، بیان داشت: با توجه به نتایج به‌دست آمده، عملکرد ورزشکاران در مسابقه رضایت‌بخش بوده و امیدواریم در هفته‌های بعدی موفق‌تر عمل کنیم.

دارستانی اذعان داشت: ورزشکاران کرمانشاهی توانستند با یک بازی در دور برگشت این مسابقات با نتیجه 85 بر 58 حریف خود تیم هیئت بسکتبال فارس را مغلوب کنند.

نایب رئیس هیئت بسکتبال استان کرمانشاه، زمان برگزاری هفته دوم دور برگشت این مسابقات را 19 و 20 دی‌ماه سال‌جاری اعلام کرد و افزود: تیم هواپیمایی معراج در هفته‌های بعد به‌ مصاف تیم پنجم از گروه اول می‌رود.

وی در پایان ابراز داشت: تیم‌های حاضر در این مسابقات با داشتن ورزشکاران خارجی و ملی از لحاظ امتیاز اختلاف بسیار کم با تیم بسکتبال کرمانشاه دارند و این انگیزه ورزشکاران را برای ادامه بازی‌ها بالا می‌برد.

انتهای پیام/2700/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول