اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

70 درصد نقاط حادثه‌خیز در جاده‌ها ایمن شده‌اند

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: از مجموع نقاط حادثه‌خیز استان اردبیل تاکنون 70 درصد ایمن‌سازی شده و تردد در آنها به راحتی انجام می‌شود.

70 درصد نقاط حادثه‌خیز در جاده‌ها ایمن شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی حیدری عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات راه و شهرسازی در پارس‌آباد اظهار داشت: یکی از وظایف خطیر ما شناسایی و رفع ایرادات نقاط حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی است که در این زمینه با همکاری پلیس راه برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها انجام شده و بخشی از ایمن‌سازی‌ها در این زمینه صورت گرفته است.

وی به کاهش چشمگیر اعتبارات عمرانی راه و شهرسازی اشاره کرد و افزود: 130 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی به طرح‌های راه و شهرسازی اختصاص یافته که با تزریق آن امیدواریم بخشی از پروژه‌های نیمه‌تمام تکمیل و به مرحله بهره‌برداری برسد.

حیدری از بهسازی آسفالت 205 کیلومتر محورهای مواصلاتی بین شهری و 182 کیلومتر جاده روستایی خبر داد و تصریح کرد: در این مدت 110 کیلومتر جاده جدید روستایی نیز احداث شده و بهره‌برداری از آنها انجام می‌شود.

این مسئول در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: راه و شهرسازی حدود 300 پروژه در سطح استان اردبیل در حال اجرا دارد که با اعتبارات ناچیز اختصاص یافته به سختی می‌توان جوابگوی تأمین اعتبارات مورد نیاز بود.

وی بحث لکه‌گیری در محورهای مواصلاتی و نصب گاردریل برای ایمنی و امنیت بیشتر در محورهای مواصلاتی را بیان کرد و ادامه داد: در 1.5 سال اخیر نزدیک به 500 متر مربع لکه‌گیری با دستگاه‌های جدید و مدرن در جاده‌های استان انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان از تکمیل پروژه‌های مسکن مهر نیز خبر داد و بیان کرد: با تاکید استاندار اردبیل قرار است مساکن مهر با تأمین تمام زیرساخت‌ها تحویل متقاضیان شود که این امر تا سه ماهه اول سال آینده انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه فرماندار شهرستان پارس‌آباد نیز از اختصاص دو میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل محوطه‌سازی و آسفالت مساکن مهر شهرستان پارس‌آباد خبر داد.

ولی کریمی گفت: عملیات احداث بیمارستان 120 تختخوابی در پارس‌آباد جز اولویت‌های جدی است که تکمیل آن به هفت میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که امیدواریم در سال آینده این پروژه تکمیل و به مرحله بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/62001/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول