اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری:

بارش برف محورهای مواصلاتی را دچار مشکل کرد / انحراف اتوبوس از جاده

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: به دنبال بارش سنگین برف و لغزندگی محورهای مواصلاتی یک دستگاه اتوبوس که در مسیر بروجن-لردگان در حرکت بود از جاده منحرف شد که خوشبختانه تلفاتی به دنبال نداشت.

بارش برف محورهای مواصلاتی را دچار مشکل کرد / انحراف اتوبوس از جاده

شهرام ندیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: از صبح امروز با فعالیت یک سامانه بارشی شاهد بارش شدید برف در سطح استان هستیم که این مسئله تردد در محورهای مواصلاتی استان را با مشکلاتی مواجه کرده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون تمام جاده‌های استان چهارمحال و بختیاری برای تردد باز است، گفت: محورهای مواصلاتی شهرستان کوهرنگ نیز با کمک راهداران بازگشایی شده است.

ندیمی ادامه داد: در حال حاضر نیز محورهای روستایی استان نیز با تلاش شبانه‌روزی راهداران در حال بازگشایی است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر 39 اکیپ راهداری در سطح محورهای مواصلاتی استان به مسافرانی که قصد تردد در جاده‌های استان را دارند مشغول به خدمات رسانی هستند.

وی با اشاره به لغزنده بودن جاده‌های استان، گفت: صبح امروز بر اثر لغزندگی محورهای مواصلاتی استان یک دستگاه اتوبوس در محور بروجن ـ لردگان از جاده منحرف شد که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی به دنبال نداشت.

ندیمی با بیان اینکه در حال حاضر اکیپ راهداری استان در محل حادثه حضور یافته است، افزود: تمامی مسافران این اتوبوس در سلامت کامل به سر می‎برند که پس از امدادرسانی مأموران نیز اتوبوس به مسیر خود ادامه داد.

وی خاطرنشان کرد: به رانندگان توصیه می‌شود که برای عبور از جاده‌های استان با احتیاط رانندگی کرده و از سفرهای غیر ضروری نیز پرهیز کنند.

انتهای پیام/68008/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول