اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین خبر داد

بازدید اکیپ‌های بازرسی از مصرف گاز دستگاه‌های اجرایی در قزوین

معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: اکیپ‌های بازرسی از مصرف گاز دستگاه‌های اجرایی با هدف بهینه مصرف کردن و پرهیز از اسراف این انرژی در این دستگاه‌ها بازدید می‌کنند.

بازدید اکیپ‌های بازرسی از مصرف گاز دستگاه‌های اجرایی در قزوین

منوچهر حبیبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: اکیپ‌های بازرسی با هماهنگی شرکت گاز روزانه بعد از وقت اداری از دستگاه‌های اجرایی، اداری و دولتی این استان با هدف بهینه مصرف کردن و پرهیز از اسراف این انرژی در این دستگاه‌ها بازدید می‌کنند.

وی افزود: دستگاه‌های یاد شده‌ای که به شیوه نامطلوب از گاز استفاده می‌کنند به مدیران مربوطه این دستگاه‌ها تذکر داده می‌شود تا در مصرف این انرژی مدیریت مطلوبی انجام دهند.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی، اداری و دولتی در مصرف گاز دقت بیشتری کنند، خاطرنشان کرد: در بین این دستگاه‌ها آموزش و پرورش که اکنون موقع امتحان‌های دانش‌آموزان است می‌تواند در مصرف این انرژی کمترین استفاده را کند.

حبیبی استفاده از کنترل هوشمند موتورخانه برای تنظیم دمای آب گرم، روشن کردن شوفاژ و موتورخانه یک ساعت قبل از شروع کار و خاموش کردن آن یک ساعت قبل از تعطیلی، مطمئن شدن در خاموش شدن شوفاژ و سیستم گرمایشی در بعدازظهر و استفاده از مشعل‌های استاندارد و سرویس دوره‌ای آنها را از راهکارهای بهینه مصرف کردن گاز در دستگاه‌های اجرایی برشمرد.

این مسئول بسته نگهداشتن در اتاق‌ها به منظور کاهش تبادل حرارتی و باز گذاشتن پرده پنجره‌ها در روز به منظور استفاده حداکثری از نور، نصب ترموستات کنترل دما بر روی رادیاتورها، تنظیم دمای محل در محدوده دمای رفاه یعنی بین 18 تا 21 درجه سانتی‌گراد، استفاده کارمندان از لباس گرم و بهره‌مندی از نور خورشید را از دیگر راهکارهای مصرف بهینه گاز در این دستگاه‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام/77009/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول