اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قائمشهر، سواکوه و جویبار در مجلس:

کمیته بررسی سند ملی اراضی کشاورزی در شهرستان‌ها تشکیل می شود

نماینده مردم قائمشهر، سواکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی بر لزوم حل مشکل سند کشاورزان با منابع طبیعی تاکید کرد و گفت: کمیته بررسی سند ملی اراضی کشاورزی در شهرستان‌ها تشکیل می‌شود.

کمیته بررسی سند ملی اراضی کشاورزی در شهرستان‌ها تشکیل می شود

کمال علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به فرصت خواستن یک ماهه وزارت جهادکشاورزی برای سئوال از وزیر اظهار داشت: مسئولان وزارت جهادکشاورزی قول یک ماهه حل مشکل اراضی کشاورزی که توسط دولت سند ملی صادر شده است را دادند.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی از صدور بخشنامه وزیر جهادکشاورزی برای تشکیل کمیته بررسی سند ملی اراضی کشاورزی در شهرستان‌ها و استان‌ها و در سطح ملی خبر داد و گفت: در هر شهرستان کمیته‌ای با مسئولیت جهادکشاورزی و عضویت منابع طبیعی و سایر ادارات و نهادها تشکیل می‌شود.

وی به وظایف کمیته شهرستانی بررسی سند ملی اراضی کشاورزی اشاره و خاطرنشان کرد: بررسی سوابق و تداخل زمین‌های کشاورزی و منابع طبیعی و جانمایی و تنظیم جدول به تفکیک روستاها و بخش، برخی از وظایف کمیته شهرستانی است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به برخی از شاخص‌های بررسی سندهای منابع طبیعی و اراضی کشاورزی اشاره کرد و افزود: بازدید و تحقیقات محلی و توجه به قوانین مختلف اصلاحات اراضی و کشت موقت هم در بررسی‌ها لحاظ می‌شود.

علیپور، تصریح کرد: مجموعه گزارش شهرستانی به استان ارسال می‌شود و کمیته ملی هم چارچوب‌ها و وظایف مشخص خود را انجام می‌دهد.

انتها ی پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول