اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج رسانه‌ای سپاه صاحب‌الزمان:

اولین یادواره شهدای رسانه‌ای در اصفهان برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج رسانه‌ای سپاه صاحب‌الزمان گفت: اولین یادواره شهدای رسانه‌ای 23 دی ماه در اصفهان برگزار می‌شود.

اولین یادواره شهدای رسانه‌ای در اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرحیم تمیزی‌فر پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از شکل‌گیری سازمان بسیج رسانه کمک به تشکیل، تقویت و توسعه جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی است.

وی بیان داشت: سازمان بسیج رسانه‌ای بیست و سومین قشر از بسیج است.

مسئول سازمان بسیج رسانه‌ای سپاه صاحب‌الزمان تاکید کرد: یکی دیگر از اهداف این سازمان جذب، سازماندهی و آموزش‌دهی اصحاب رسانه است.

وی در ادامه از پیگیری مسئولان این قشر از بسیج برای بسیجیان عضو این سازمان به منظور ارائه خدمات رفاهی و ورزشی برای خانواده‌های عضو بسیج رسانه خبر داد.

تمیزی‌فر افزود: از جمله دیگر برنامه‌های این سازمان دیدار با علما و فضلای اصفهان است که با هماهنگی قبلی به همراه اصحاب رسانه و خبرنگاران از سوی این سازمان انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: برای ترویج فرهنگ شهادت و ایثار و همچنین انعکاس اخبار لازم در نظر داریم در روزهای آتی برنامه‌های مختلفی از جمله اردوهای راهیان نور ویژه اصحاب رسانه و خبرنگاران تهیه و تدارک ببینیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه‌ای سپاه صاحب‌الزمان تصریح کرد: این سازمان در نظر دارد یکسری کارگاه‌های آموزشی در قالب توانمندسازی و تقویت مسائل سیاسی اجتماعی و ارائه تخریب‌های سریع برای خبرنگاران و اصحاب رسانه این استان تحت عنوان «تحلیل ادواری مباحث اعتقادی سیاسی» برگزار کنیم.

وی بیان کرد: خبرنگاران دیده‌بان رسانه‌ای هستند، امیدواریم که آنها با ارائه پیشنهادات و بیان مشکلات به بسیج رسانه بتوانند در راستای حل مشکلات اجتماعی و شهری و ارائه راه‌حل‌های مناسب از سوی مسئولان گام‌های موثری بردارند.

تمیزی‌فر اذغان داشت: از رسالت‌های پیش روی بسیج رسانه هم‌افزایی بین اصحاب رسانه‌ای استان با یکدیگر است و امیدواریم بتوانیم با ایجاد این همبستگی و اتحاد هر چه بیشتر بین رسانه‌ها و خبرگزاری‌های استان در امر توجه به جبهه رسانه انقلاب اسلامی بیشتر فعالیت کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: خبرنگار مظلوم‌ترین عنصر رسانه‌ای کشور است و به همین منظور این سازمان در راه رفع مظلومیت خبرنگاران و اصحاب رسانه قصد دارد گام‌های موثری بردارد.

مسئول سازمان بسیج رسانه‌ای سپاه صاحب‌الزمان با اشاره به فرموده‌ای از رهبر انقلاب غریب به این مضمون که « این ملت به جز فرهنگ از هیچ ناحیه‌ای ضربه نمی‌خورد»،‌ افزود: نتیجه این فرموده از رهبر معظم انقلاب توجه و اهتمام بیشتر ما را به موضوعات فرهنگی و معضلات اجتماعی سفارش می‌کند. 

وی در ادامه از برگزاری اولین یادواره شهدای رسانه در 23 دی ماه در تالار هنر میدان لاله اصفهان خبر داد و افزود: در این همایش از 19 نفر از شهدای اصحاب رسانه و خبرنگاران تجلیل به عمل می‌آید.

تمیزی‌فر ابراز کرد: شهدای یادآور شده در این همایش شهدایی از صدا و سیما، موسسه کیهان، روزنامه جمهوری اسلامی و همچنین برخی از مسئولان تبلیغاتی و رسانه‌ای در جنگ تحمیلی هستند.

مسئول سازمان بسیج رسانه‌ای سپاه صاحب‌الزمان در پایان گفت: شهید شاخص یادواره و همایش شهدای رسانه‌ای طلبه شهید نواب است که در بوسنی به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 63030/ل40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول