اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شادی و شعف مرودشتی ها از بارش برف

بارش 70 سانتی‌متری برف در کامفیروز

بارش برف که از دو روز گذشته در اکثر نقاط مرودشت آغاز شده باعث شادی و شعف شهروندان و به ویژه کشاورزان کامفیروزی در این شهرستان شده است.

بارش 70 سانتی‌متری برف در کامفیروز

فرماندار مرودشت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت اظهار داشت: تمام راه‌های ارتباطی فرعی این شهرستان با تلاش نیروهای امدادی باز است و رفت و آمد در آن‌ها جریان دارد.

سید یدالله حسینی افزود: ستاد بحران شهرستان تمام تلاش خود را برای سهولت رفت و آمد شهروندان به کار بسته است. براساس آخرین اطلاعات در منطقه کامفیروز 70 سانتی‌متر برف به زمین نشسته است و پیش‌بینی می‌شود با بارش برف در ساعت‌های آینده این مقدار افزایش یابد.

فرماندار مرودشت ادامه داد: تمام مدارس شهرهای مرودشت و کامفیروز و بخش درودزن امروز تعطیل است. با تمام مشکلاتی که بارش برف در منطقه ایجاد کرده است اما این بارش که در دهه گذشته در شهرستان مرودشت بی‌سابقه بوده باعث شادی و خوشحالی مردم شده و تعداد بیشماری از جوانان در خیابان‌ها و جاده‌های این شهرستان به بازی و خوشحالی مشغولند.

رئیس اداره راه و شهرسازی مرودشت نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان ابراز داشت: تمام نیروهای اداره راه مرودشت با 40 خودرو سنگین و سبک خدمات‌رسانی به مردم این شهرستان را به صورت شبانه‌روزی ادامه می‌دهند.

جمشید شمشیری افزود: محور درودزن و کامفیروز به علت بارش برف بیشتر در خطر بسته شدن است که با تلاش نیروهای اداره راه تاکنون از بسته شدن این محور جلوگیری شده است.نمک‌پاشی در محورهای مواصلاتی این شهرستان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/2448/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول