اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا شب صورت می‌گیرد

پخش فیلم‌های منتخب جشنواره مردمی فیلم عمار در موسسه امام خمینی

دبیر چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار استان قم از پخش فیلم‌های منتخب جشنواره مردمی فیلم عمار در 18 دی در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) خبر داد.

پخش فیلم‌های منتخب جشنواره مردمی فیلم عمار در موسسه امام خمینی

وحید شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به جشنواره مردمی فیلم عمار اظهار کرد: این جشنواره به یکی از جریان‌سازترین رویدادهای عرصه فرهنگی و هنری ایران تبدیل شده است.

وی با اشاره به جایگاه رسانه‌ها در فتنه گفت: در هنگام شکل‌گیری این واقعه فعالیت شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی، خبرگزاری‌ها و سایت‌ها، روزنامه‌ها، شبکه‌های اجتماعی، فیلم‌ها، بازی‌های رایانه‌ای و ... علیه ایران به اوج رسید.

دبیر چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار استان قم خاطرنشان کرد: جوانان در اقصی نقاط کشور بدون اتکا به افراد دیگر دست به کار شدند و فیلم‌های کوتاه و مستند را به صورت خودجوش و بدون حمایت تولید کردند.

وی با بیان اینکه جشنواره عمار واکنشی به خلأهای موجود در عرصه هنر امروز ایران و به طور خاص سینما محسوب می‌شود، گفت: شاخص‌هایی مانند اخلاق‌گرایی، عدالت‌خواهی، حق‌طلبی، آزادگی، مردم‌گرایی، دارای هویت بودن، استقلال‌خواهی و تقابل با تبعیض و ظلم در جامعه از جمله پایه‌های جشنواره عمار است.

شریفی با اشاره به شاخصه‌های جشنواره فیلم عمار گفت: فضای باز و قابلیت بالای آن در فرصت دادن به شکوفایی استعدادهای متعهد از جمله ویژگی‌های این جشنواره است و زمینه بروز و شکوفایی استعدادهای جوانان برای ترقی و پیشرفت را فراهم می‌کند.

وی از اکران عمومی فیلم‌های جشنواره عمار در قم خبر داد و افزود: فیلم‌های منتخب این جشنواره چهارشنبه 18 دی‌ماه سال‌جاری پس از نماز مغرب و عشا در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) به مدت سه ساعت اکران می‌شود.

دبیر چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار استان قم خاطرنشان کرد: فیلم‌های درختان حماسی اثری درباره شهید نواب صفوی و یارانش کاری از مرتضی میرزایی، صداقت آمریکایی کاری از محمدامین امامی، پیامکی برای خدا کاری از محمدتقی رحمتی، انیمیشن سربازان بین‌الملل، تماس از آمریکا و ... از جمله آثاری است که در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) اکران می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فیلم‌هایی که در موسسه آموزشی و پژوهشی اکران می‌شود، پیرامون محور تبلیغ و روحانیت است و با فضای روحانیون،‌ طلاب و دانشجویان تناسب دارد.

شریفی عنوان کرد:‌ سالن شهید کلهری واقع در خیابان شهید کلهری از مکان‌های دیگری است که فیلم‌های این جشنواره در آن اکران می‌شود.

وی با بیان اینکه مسجد محمدیه واقع در خیابان 19 دی که میزبان فیلم‌های جشنواره عمار است، گفت: افراد در صورت تمایل برای پخش فیلم‌ها در هیئت‌ها و کانون‌ها می‌توانند فیلم‌های درخواستی جشنواره عمار را از این مکان دریافت کنند.

انتهای پیام/78003/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول