اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل اعلام کرد

مشارکت بانک‌ها در کتابخانه‌سازی گامی در راستای توسعه فرهنگی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: بانک‌های استان اردبیل می‌توانند با مشارکت در کتابخانه‌سازی و تجهیز این مراکز، گام بزرگی در راستای توسعه فرهنگی استان بردارند.

مشارکت بانک‌ها در کتابخانه‌سازی گامی در راستای توسعه فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صادق فرهمند‌امین صبح امروز در دیدار با مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان اردبیل در محل کتابخانه مرکزی اردبیل اظهار داشت: خدمت به مردم هدف همه کارکنان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل است به طوری که کتابداران این اداره کل سعی دارند تا با افزایش سطح کمی و کیفی خدمات فرهنگی، حداکثر رضایت مردم را جلب کنند.

وی با اشاره به وجود کتابخانه در مناطق محروم و روستاهای پرجمعیت استان یادآور شد: تلاش این نهاد مهیا کردن محیطی مناسب برای مطالعه پژوهشگران و علاقه‌مندان است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل ادامه داد: بانک‌های استان اردبیل نیز می‌توانند با مشارکت در کتابخانه‌سازی و تجهیز این مراکز، گام بزرگی در راستای توسعه فرهنگی استان بردارند و سهم خود را در عرصه فرهنگی خدمت به مردم ادا کنند.

فرهمند امین عنوان کرد: بانک‌های عامل می‌توانند با ساخت نخستین کتابخانه عمومی با محوریت کتب اقتصادی عزم راسخ خود را در ساخت کتابخانه برای مردم استان نشان دهند.

این مسئول ادامه داد: کمک به نویسندگان استان از آرزوهای دیرینه فرهنگ دوستان است که در این زمینه نیز امیدواریم مسئولان بانک‌ها با خرید کتب ارزشمند نویسندگان استان و توزیع آن در بین کارکنان خود و خانواده‌های آنها حمایت عملی از نویسندگان داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این دیدار مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان اردبیل نیز در سخنانی از حضور خود در کتابخانه اردبیل به عنوان کتابخانه برتر کشور اظهار خرسندی کرد.

صالح پاشاپور به وجود تفکر بسیجی در بین کارکنان بانک مهر اقتصاد تاکید کرد و یادآور شد: همین تفکر بسیجی موجب شده تا این بانک به عنوان دبیر کار گروه کتاب و کتابخوانی در مجموعه بنیاد تعاون بسیج مطرح شود.

وی تصریح کرد: این کار گروه برای فعالیت هر چه بهتر، نیازمند مشارکت نهادهای فرهنگی و مهمتر از همه کتابخانه‌های عمومی است تا از تجربیات این نهادها جهت ترویج بیشتر فرهنگ مطالعه در بین کارکنان خود استفاده کند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات کتابخوانی در بین کارکنان و نیز امکان راه‌اندازی ایستگاه‌های مطالعه در شعب مهم این بانک افزود: همه ما وظیفه داریم به این فرمایش مقام معظم رهبری که خواستار قرار گرفتن کتاب در سبد مصرفی روزانه مردم شده بودند، جامه عمل بپوشانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این دیدار مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان اردبیل به همراه مسئول روابط عمومی، معاون اعتبارات و معاون بازاریابی این بانک از قسمت‌های مختلف کتابخانه مرکزی اردبیل بازدید کرده و از نزدیک در جریان فعالیت‌های فرهنگی این نهاد قرار گرفتند.

انتهای پیام/62005/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول