اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

سخن از سقوط شهرداری یاسوج بی‌معناست

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: این که بخواهیم از سقوط تیم شهرداری یاسوج به رده پایین‌تر بگوییم، حرفی بی‌معناست.

سخن از سقوط شهرداری یاسوج بی‌معناست

صمد اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: زمین چمن ورزشگاه تختی یاسوج هنوز آماده برای بازی و حتی تمرین نیست و ما برای آمادگی بازی آینده خود اجازه استفاده از یک نیمه آن را دریافت کرده‌ایم.

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری یاسوج در ادامه با بیان این‌که اکنون دیگر به مشکلات فکر نمی‌کنیم بلکه با وجود همه مشکلات سرنوشت تیم برای بازیکنان شهرداری مهم است، افزود: با یکدیگر هم‌قسم شده‌ایم که تا آخرین توان برای تیم شهرداری بجنگیم و اجازه ندهیم شخصیت این تیم که در فوتبال کشور شناخته شده است زیر سؤال برود.

اکبری هر یک از بازیکنان تیم شهرداری یاسوج را برای این تیم و فوتبال شهر یاسوج ارزنده دانست و گفت: بازیکنان بزرگی همچون دهقان و حجت چهارمحالی و سایرین در شهرداری هستند که با تکیه بر این بازیکنان خوب می‌توانیم فرصت‌های از دست رفته را جبران کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا ادامه این روند به سقوط شهرداری منجر نمی‌شود، خاطرنشان کرد: خواهش من این است که از سقوط تیم حرفی نزنید چراکه زیبنده شخصیت تیم شهرداری نیست بلکه باید از صعود به رده بالاتر بگوییم چیزی که با این بازیکنان در توان تیم بوده و می‌توانیم در ادامه رقابت‌ها دوباره خود را مطرح کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری یاسوج امتیازاتی را که در بازی‌های داخل خانه از دست داده‌اند تأسف‌برانگیز دانست و گفت: روزی غبطه خواهیم خورد که چرا در خانه برای مثال به تیم‌هایی چون گهر دورود و نساجی قائمشهر امتیاز داده‌ایم.

اکبری از وضعیت خود در این تیم گفت و با بیان این‌که به عنوان کاپیتان شهرداری یاسوج همه تلاش خود را می‌کنم تا در عزم بازیکنان برای موفقیت‌های آتی خللی وارد نشود از هواداران خواست تا صبوری به خرج داده و منتظر نتایج بهتر در روزهای آینده باشند.

بازیکن با تجربه فوتبال لیگ یک کشور از هواداران خواست تا در بازی‌های آینده همچون گذشته در کنار تیم باشند چراکه بازیکنان جدید برای عرض اندام نیاز به حمایت هوادار دارند.

انتهای پیام/2571/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول