اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس خواستار شد

تسریع در روند پرداخت وام ارزی به پتروشیمی گلستان

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: تسریع در روند پرداخت وام ارزی به پتروشیمی گلستان مهمترین خواسته مجمع نمایندگان استان از دکتر روحانی است تا این پروژه زودتر به سرانجام برسد.

تسریع در روند پرداخت وام ارزی به پتروشیمی گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی گلستان، سلیمان عباسی با بیان اینکه برون‎رفت کامل از مشکلات پتروشیمی گلستان نیازمند حمایت جدی شخص رئیس جمهور از این پروژه است، اظهار داشت: تسریع در روند پرداخت وام ارزی به پتروشیمی گلستان مهمترین خواسته مجمع نمایندگان استان از دکتر روحانی است تا این پروژه زودتر به سرانجام برسد.

وی با تقدیر از حمایت‎های وزارت نفت، بهره‎برداری از پتروشیمی گلستان را خواسته همه مردم گلستان عنوان کرد و افزود: با توجه به سهامدار بودن 94 هزار نفر از مردم، تاخیر بیش از این جایز نبوده و همه باید در مسیر رفع مشکلات گام برداریم.

عباسی با اشاره به دیدار مجمع نمایندگان استان با رئیس جمهور در آینده نزدیک، پتروشیمی گلستان را در صدر خواسته‎های نمایندگان از ایشان و دولت دانست و افزود: ما خواستار ورود شخص رئیس جمهور به این مساله و حمایت بیشتر دولت از حق مردم استان هستیم.

وی با اشاره به اشتغالزایی بالای پتروشیمی گلستان یادآور شد: بخشی از معضل بیکاری با افتتاح پتروشیمی گلستان برطرف و موجب تحرک سایر بخش‎ها نیز می‎شود.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تاخیر بیش از این در راه‎اندازی پتروشیمی گلستان جایز نبوده و همه مسئولان اعم از دولت و نمایندگان باید قدردان صبر و حوصله مردم در این پروژه باشیم.

انتهای پیام/2307/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول