اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین:

جشنواره برترین روابط عمومی‌های قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین گفت: جشنواره برترین روابط عمومی‌های این استان برای ایجاد رقابت سالم و سازنده بین روابط عمومی‌های استان قزوین برگزار می‌شود.

جشنواره برترین روابط عمومی‌های قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هادی صادق دقیقی در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان که ظهر امروز در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: دبیرخانه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان قزوین در نظر دارد به منظور رسیدن به جایگاه واقعی و مناسب روابط عمومی و به وجود آمدن شرایطی برای ایجاد رقابت سالم و سازنده بین روابط‌ عمومی‌های این استان جشنواره روابط عمومی‌های استان قزوین را برگزار کند.

وی افزود: ارزیابی روابط عمومی‌های استان قزوین در بخش‌هایی از قبیل ارتباط با رسانه، پژوهش و افکارسنجی، ارتباطات مردمی، انتشارات، مدیریت و برنامه‌ریزی، روابط عمومی الکترونیک، تبلیغات محیطی و نمایشگاه و نوآوری و خلاقیت انجام می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین اضافه کرد: ارزیابی با بهره‌گیری از تجربیات دوره‌های گذشته و با تأکید بر موازین و اصول علمی، پژوهشی و تخصصی در سه گروه روابط عمومی‌های یک نفره (کارشناسی)، روابط عمومی‌های دو و سه نفره (رئیس) و روابط عمومی‌های چهار نفره و بالاتر (مدیریت) صورت می‌گیرد.

دقیقی ادامه داد: مسئولان روابط عمومی که در گروه تک نفره قرار دارند می‌توانند حداکثر در چهار بخش از هشت بخش و روابط عمومی‌‌های دو گروه دیگر می‌توانند در تمام بخش‌های مذکور شرکت کرده و اسناد و مدارک بهترین فعالیت‌های خود را برای دبیرخانه ارسال کنند.فاصله زمانی این انتخاب اول فروردین ماه تا پایان اسفند ماه 92 است بنابراین از ارسال نمونه فعالیت‌های صورت گرفته در غیر از این تاریخ خودداری شود.

انتهای پیام/77010/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول