اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌شهردار ‌سراب خبر داد‌

آمادگی شهرداری برای احیای سالن سینمای ‌در سراب

‌شهردار ‌سراب با بیان اینکه تنها سینمای این شهرستان ‌نزدیک 10 سال است تعطیل شده‌ گفت: شهرداری آماده احیا و بهسازی سالن سینمای سراب است.

آمادگی شهرداری برای احیای سالن سینمای ‌در سراب

مرتضی اعیانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سراب با اظهار تأسف از اینکه نزدیک 10 سال است ساختمان سینمای سراب تعطیل شده و خاک می‌خورد، افزود: ‌‌شهرداری سراب آماده احیا و بهسازی سالن سینمای سراب است.

شهردار سراب اظهار کرد: با تعامل و همکاری بین‌بخشی و حمایت رسانه‌ها می‌توان پایه‌های یک شهر توسعه یافته را پی‌ریزی کرد.

اعیانی با برشمردن ظرفیت‌های ‌شهر سراب به خصوص در حوزه گردشگری افزود: شهر سراب همه ساله محل گذر میلیون‌ها مسافر و گردشگر بوده که می‌توان با ایجاد بسترهای لازم و مکان‌های تفریحی و گردشگری ‌‌نسبت به ایجاد درآمد پایدار اقدام کرد.

شهردار سراب با اظهار تأسف از اینکه نزدیک 10 سال است ساختمان سینمای تعطیل شده سراب خاک می‌خورد اظهار کرد: در نخستین مکاتبات و رایزنی‌های خود پیشنهاد واگذاری مکان فعلی ‌به شهرداری به مراجع ذیصلاح داده شده و شهرداری سراب آماده احیا و بهسازی سالن سینمای سراب است.

اعیانی خاطر نشان کرد: طرح شهرداری ایجاد سالن نمایش، سالن اجتماعات و تالار و چند مرکز تجاری است.‌

شهردار سراب همچنین از رسانه‌ها خواست تا برای توسعه سراب و شناساندن قابلیت‌های آن به مردم دیگر نقاط کشور با شهرداری همکاری داشته باشند.

‌شهرستان سراب با سابقه تمدن شهرنشینی دیرینه‌ای که دارد، روزگاری با دارا بودن چندین گروه تئاتر معتبر و حرفه‌ای، یکی از مراکز فرهنگی استان و بلکه کشور به شمار می‌رفت. هنوز متولدین دهه‌های چهل و پنجاه سالن تئاتر این شهر را خوب به یاد دارند و از استقبال بی‌نظیر مردم از نمایش‌هایی که آن روزها به روی صحنه می‌رفت خاطرات خوبی به ذهن دارند.

گذر زمان و تکنولوژی عصر حاضر باعث شد تا همگام با پیشرفت‌های فرهنگی، در این شهرستان سینما هم ساخته شود و کم کم در این شهر نیز به مانند دیگر شهرهای کشورمان هنر هفتم و پرده رنگی سینما، هنرمندان تئاتر این شهر را از صحنه‌ها پایین کشید و آنان را بدون حقوق بازنشسته کرد.

تنها سینمای سراب نزدیک 10 سال است تعطیل شده و در مقابل از آن می‌توان به تناسب فصول مختلف بساط هندوانه فروشی، تابلو فروشی و تابلو ترحیم و اطلاع‌رسانی مشاهده کرد.

‌انتهای پیام/60010/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول