اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار رودهن:

کتابخانه عمومی رودهن توسعه می‏‌یابد

شهردار رودهن گفت: کتابخانه عمومی رودهن با هدف ارتقای سطح کیفی و کمی فرهنگ مطالعه در این منطقه، به سوی توسعه پیش‌ خواهد رفت.

کتابخانه عمومی رودهن توسعه می‏‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی بخشداری رودهن،‌ حمید محرمی امروز بیان کرد: با توجه به اینکه شهر رودهن دارای چندین مرکز علمی و فرهنگی هم‏چون دانشگاه آزاد اسلامی است، توسعه فرهنگ مطالعه و پژوهش بین تمام نسل‌ها به ویژه جوانان و نوجوانان امری مهم تلقی می‏‌شود.

وی به اقدامات صورت گرفته توسط این نهاد در بخش توسعه فرهنگ مطالعه اشاره کرد و افزود: کتابخانه نهادی اجتماعی است که با گردآوری، ساماندهی و نگهداری دانش مدون بشری، امکان رشد اندیشه، شکوفایی استعداد و باروری ذهن خلاق انسان پویا و جست‏‌وجوگر را فراهم می‏‌کند.

محرمی ادامه داد: با توجه به گسترش روزافزون علوم و فنون در جوامع توسعه یافته و در حال توسعه، کتابخانه دسترسی آسان به انبوه دانش آدمی را میسر می‏کند و تبادل افکار را به بار می‏‌آورد.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت دستیابی به آخرین دانش و دستاوردهای روز، جای خالی این نهاد در شهر رودهن به خوبی احساس می‌‏شد که در این راستا، تأسیس و توسعه کتابخانه عمومی شهر با هدف ارتقای سطح دانش علمی و تخصصی در رودهن شکل گرفت.

شهردار رودهن گفت: هم‌‏اینک کتابخانه عمومی شهر رودهن با داشتن 27 هزار جلد کتاب در قالب موضوعات مختلفی همچون فلسفه، روان‏شناسی، مذهبی، تاریخی، جغرافیا، علوم پزشکی، علوم رایانه، کشاورزی، اقتصاد، مدیریت و کتاب‏‌های کودکان و نوجوانان، ادبیات فارسی و... و 11 جلد از نشریات در اختیار علاقه‏‌مندان عرصه کتاب و کتاب‏خوانی قرار گرفته است.

وی از علاقه‏‌مندان این حوزه خواست تا با عضویت در کتابخانه عمومی شهر رودهن، در جهت توسعه علمی و فرهنگی بخش کتاب و کتاب‏خوانی گام بردارند.

انتهای پیام/2568/ت/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول