اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه فریمان:

ملت ایران از موضع اقتدار به مذاکرات ادامه می‌دهد

خطیب جمعه فریمان گفت: غرب باید بداند که ملت ایران از سر اقتدار و تصمیم خود به مذاکرات ادامه می‌دهد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، دشمنان هیچگاه ملت ایران را نشناخته‌اند.

ملت ایران از موضع اقتدار به مذاکرات ادامه می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از فریمان، حجت‌الاسلام سیدابوالفضل طباطبایی اشکذری در نماز جمعه این هفته به بیان مهم‌ترین وظیفه امام حسن عسکری در دوران امامت خویش یعنی زمینه‌سازی برای آغاز امامت فرزندش امام عصر(عج) پرداخت و گفت: ایشان دو وظیفه مهم معرفی فرزندش به عنوان امام پس از خود و نیز مراقبت بر حفظ جان امام(ع) را برای خود احساس می‌کرد.

وی افزود: از این رو برای امامت امام غایب مقدمات و زمینه‌هایی را فراهم کرد و ایشان را به عنوان امام پس از خود به برخی از افراد و دوستان قابل اعتماد معرفی کرد.

حجت‌‌الاسلام طباطبایی در ادامه با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم بیان کرد: ملت ایران یک ملت پیروز و بهره‌مند از نصرت خداوند خواهد بود اما به شرط اینکه به آنچه که می‌خواهد انجام دهد، مؤمن باشد و با چشم باز و بصیرت کامل به حرکت خود برای رسیدن به اهداف نظام ادامه دهد.

خطیب جمعه فریمان در ادامه عنوان کرد: ملت و دولت ایران همواره تاکید کرده که خواهان تداوم مذاکرات هسته‌ای است اما اکنون نیز خیال دشمن در تسلیم ملت باطل است و غرب باید بداند که ملت ایران از سر اقتدار و تصمیم خود به مذاکرات ادامه می‌دهد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی دشمنان هیچگاه ملت ایران را نشناخته‌اند.

وی گفت: البته همه مسئولان کشور باید بیدار باشند و بدانند که هرگز دشمن از دشمنی خود منصرف نشده و لبخندهای دشمن نشانه انصراف او از دشمنی نیست بلکه نشانه توطئه جدیدی از سوی آنان برای فریفتن ملت ایران و مسئولان این کشور است.

حجت‌‌الاسلام طباطبایی بیان کرد: جمهوری اسلامی نظام حاکم بر ایالات متحده آمریکا را شیطان بزرگ و مرکز خباثت‌ها و جنایت‌ها و صدمات به همه ملت‌های آزاده و آزادی‌خواه دنیا می‌داند و از این رو دوستی با این نظام شیطانی را قبول نداشته و ندارد و مذاکرات هسته‌ای نیز نه تنها به معنی پذیرش دوستی جنایت‌کاران آمریکایی نیست بلکه خود به خوبی نشان می‌دهد که این نظام استکباری دشمن ملت ایران و دشمن اسلام است.

 

وی در پایان با بیان این که آخرین مسأله که راه حل همه مسائل است، همان نکته و توصیه همیشگی رهبری به مسئولان است که به نیرو و ظرفیت داخلی توجه کنید نه اینکه امیدتان به خارج و بیگانگان باشد، تاکید کرد: البته می‌دانیم که دولت و مسئولان ما هرگز این بینش را ندارند اما تذکر می‌تواند از بسیاری اندیشه‌های غافلانه در آینده جلوگیری کند که دل به بیگانگان نبیندیم و توان و ظرفیت بالای ملت خود را فراموش نکنیم.

انتهای پیام/2202/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول