اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

استقرار دانشکده فناوری صنعت نفت در استان بوشهر

استاندار بوشهر گفت: ‌با انعقاد تفاهمنامه بین دانشگاه‌های تهران و خلیج فارس بوشهر زمینه برای استقرار دانشکده فناوری صنعت نفت در استان بوشهر فراهم می‌شود.

استقرار دانشکده فناوری صنعت نفت در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر مصطفی سالاری عصر امروز در نشست با شماری از مدیران اجرایی و رؤسای مراکز آموزشی استان بوشهر اظهار داشت: تبادل اطلاعات علمی بین دو دانشگاه تهران و بوشهر فرصت مناسبی برای پیشرفت دانشگاه بوشهر در عرصه‌های علمی و فناوری است.

وی بیان کرد:‌ بهره‌مندی از منابع انسانی متخصص برای تصریح در روند توسعه استان در دستور کار است و تبادل اطلاعات علمی با دانشگاه‌های برتر ایران از اولویت‌های استان بوشهر است.

استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با سامانه ارزیابی آمایش و رصد توسعه (ساترا) در استان بوشهر یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی در شهرهای مختلف استان باید به سامانه ساترا متصل شده و از آن استفاده کنند.

سالاری با اشاره به مزیت‌های برنامه‌نویسی ساترا، گفت: برای استفاده بهتر از این سامانه باید دوره یک ساله ویژه کاربران در استان بوشهر برگزار شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر بهره‌مندی مدیران اجرایی از این سامانه خاطرنشان کرد: این سامانه با هدف ارزیابی شاخص‌های توسعه در سطوح ملی، استانی، دستگاهی و محلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به سابقه استان بوشهر در استفاده از سامانه ساترا، اظهار داشت: استان بوشهر نسبت به سایر استان‌ها اقدامات مطالعاتی این سامانه را زودتر انجام داد اما به نتیجه نرسید.

سالاری اضافه کرد: در حال حاضر 40 دستگاه اجرایی در استان بوشهر از سامانه ارزیابی آمایش و رصد توسعه استفاده می‌کنند و انتظار داریم تمام دستگاه‌های اجرایی بتوانند از این ظرفیت به منظور توسعه همه‌جانبه استان استفاده کنند.

انتهای پیام/66006/ت20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول