اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از بازی با صبای قم صورت گرفت

انتقاد مربی فجر از کمیته داوران فدراسیون فوتبال

مربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز از کمیته داوران فدراسیون فوتبال انتقاد کرد و گفت: من نمی‌دانم چرا داوران جوان را همیشه برای فجر استفاده می‌کنند.

انتقاد مربی فجر از کمیته داوران فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرنگار فارس از شیراز، علی کلانتری در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و صبای قم که عصر امروز در باشگاه فجر برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از تیم صبای قم شناخت خوبی داریم و دو بازی آخر این تیم را آنالیز کردیم و از نقاط ضعف و قوت صبا شناخت کافی داریم و تنها مشکل ما فقط این است که نتوانستیم به دلیل شرایط آب و هوایی تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم و تنها دو جلسه تمرین روی چمن ورزشگاه حافظیه داشتیم.

وی ادامه داد: در پایین جدول حتی تیم‌هایی که 22 امتیازی هستند، نمی‌توانند از ماندنشان در لیگ برتر فوتبال مطمئن باشند و ما به این دلیل که با اکثر تیم‌های انتهای جدول در خانه دیدار می‌کنیم برای ماندن در لیگ برتر هیچ‌گاه ناامید نمی‌شویم.

مربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز در مورد مسائل داوری که در چند بازی برای زردپوشان شیرازی رخ داده از کمیته داوران انتقاد کرد و گفت: من نمی‌دانم چرا داوران جوان را همیشه برای فجر استفاده می‌کنند و برای تیم‌های دیگر مانند تراکتورسازی تبریز، استقلال و پرسپولیس تهران یا فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به کار نمی‌گیرند.

کلانتری یادآور شد: شاید فکر می‌کنند در این مورد ما برای داوران مانند یک موش آزمایشگاهی می‌مانیم که خوبی و بدی داوران روی ما آزمایش می‌شود و شاید کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصور می‌کند به دلیل اینکه باشگاه فجر یک تیم ارزشی است هیچ‌‌گاه در این مورد انتقاد نخواهد کرد.

وی در پایان اضافه کرد: برای دیدار مقابل صبا حمید جوکار را به دلیل محرومیت و فرشید اسماعیلی، حیدری و محمدرضا حسینی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و مهرزاد معدنچی به دلیل بیماری سرماخوردگی ما را همراهی نمی‌کند.

انتهای پیام/2448/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول